موضوعات داغ

تحول به سبک ژاپنی؛ مشخصات تویوتا راو4 فول مدل 2020

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا راو4 مدل 2019 به تازگی وارد بازار آمریکا شده و می توانید در وبسایت امریکایی تویوتا این خودرو را ببینید. قیمت مدل پایه ی راو4 جدید از 25 هزار دلار آغاز می شود و در بالاترین تیپ به 38 هزار دلار می رسد. با این وجود حتی هنوز آپشن هایی وجود دارد که می توانید آنها را جداگانه برای تیپ فول لیمیتد سفارش دهید و با سفارش آنها قیمت این مدل به 41 هزار دلار می رسد. در ادامه ببینیم که این مدل فول آپشن تویوتا راو4 چه مشخصاتی دارد و آیا می تواند چهره ی ساده ای را که راو 4 در نسل های گذشته ی خود ساخته برای ما تغییر دهد یا نه؟

تویوتا راو4

تویوتا راو4

مدل 2019 تویوتا راو4 تنها با یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم 2.5 لیتر قابل خرید است که می تواند 203 اسب بخار قدرت و 250 نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس 8 دنده ی اتوماتیک راو4 نیرو را به چرخ های جلو و یا هر چهارچرخ ارسال می کند. آپشن چهارچرخ محرک در این خودرو با قیمت 1400 دلار قابل سفارش است.

تویوتا راو4

تویوتا راو4

تویوتا راو4 هیبریدی هم به زودی وارد بازار خواهد شد و موتور هیبریدی آن 219 اسب بخار قدرت دارد. قیمت مدل پایه‌ی هیبریدی از 27 هزار دلار شروع می شود و هنوز قیمت مدل های فول آن اعلام نشده.

تویوتا راو4

تویوتا راو4

تویوتا راو4 جدید در شش رنگ برای بدنه قابل انتخاب است که شامل خاکستری متالیک، مشکی متالیک، آبی و نقره ای هستند و هیچ از آنها قیمت بالایی ندارند. اما رنگ های خاص با قیمت 395 دلاری قابل انتخاب اند. تغییر رنگ تودوزی نیز هیچ هزینه ای ندارد و و می توان بین خاکستری، مشکی و قهوه ای یکی را انتخاب کرد.
آپشن های تیپ لیمیتد شامل سیستم صوتی JBL با 11 بلندگو به قیمت 580 دلار و سیستم های ایمنی و رفاهی همچون ریموت هوشمند، درب صندوق برقی، دوربین 360 درجه، شارژر بی سیم تلفن، گرمکن فرمان، گرمکن صندلی های جلو و عقب، برف پاک کن خودکار، سقف پانوراما و سیستم رهیاب ماهواره ای هستند که همه ی اینها در یک پکیج به قیمت 2820 دلار قابل خریداری اند.

تویوتا راو4

تویوتا راو4

یکی سری آپشن های دیگر نیز برای راو4 جدید قابل سفارش است که چندان محبوب نیستند و برای مثال می توان به قفل رینگ 65 دلاری، حفاظ رکاب 119 دلاری و حفاظ بدنه ی 209 دلاری هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/17
استاد طراحی خودروهای بی ریخت