موضوعات داغ

نگاهی به قیمت ام جی GS در بازار + جدول قیمت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ام جی GS را می توان یکی از بد شانس ترین شاسی بلندهای بازار خودرو ایران دانست که هیچگاه موفق نشد به محبوبیت محصولات شناخته شده در این رده برسد. با وجود آنکه ام جی GS از نظر قوای فنی، شتاب، امکانات و آپشن ها، ایمنی و چهره در سطح قابل قبولی قرار دارد و حتی می تواند در بسیاری از موارد رقبا را به چالش بکشد، به واسطه قیمت غیر رقابتی، عدم توانایی نماینده در شناسایی محصول به مشتریان، اطلاع رسانی ضعیف و مشکلات گسترده در خدمات پس از فروش، مجبور شد در مقابل رقبا اعلام شکست کرده و از میدان رقابت خارج شود.

ام جی GS

ام جی GS

ام جی GS نخستین خودرو در سبک اسپرت ترکیبی یا SUV از این کمپانی بود که به قصد رقابت با محصولات شناخته شده ای نظیر هیوندای توسان، کیا اسپورتیج و نیسان قشقایی وارد بازار شد. این محصولات علاوه بر محبوب بودن در بازار ما، در سطح جهانی نیز شهرت زیادی دارند. به همین دلیل ام جی از همان ابتدا GS را با سطح قیمتی پایین تر از رقبا به بازار جهانی عرضه کرد. ام جی GS مزایای خوبی را برای رانندگی در جاده ها و خیابان های ایران ارایه می دهد، از جمله سیستم تعلیق نرم و بهینه، طراحی خوب و ایجاد دید مناسب نسبت به اطراف و پیشرانه قوی که امکان شتاب گیری سریع و فرار از موقعیت های مشکل ساز را فراهم می آورد.

ام جی GS

ام جی GS

نرمی و راحتی بیش از حد سیستم تعلیق ام جی GS ، موجب شده تا حرکات گهواره ای این خودرو بیش از حد عادی باشد و علاوه بر آن، فرمان خودرو نیز از اجرای فرامین راننده سر باز می زند. با این وجود، ارایه توانایی چهارچرخ محرک، قابلیت عبور از هر مسیری را برای راننده فراهم می سازد.

ام جی GS

ام جی GS

این خودرو با لیست بلند بالایی از تجهیزات ارایه می شود و تقریبا می توان گفت مالک هیچ کمبودی را از نظر امکانات رفاهی یا ایمنی در آن حس نخواهد کرد، هر چند جنس مواد استفاده شده در داشبورد، با توجه به رده قیمتی و رقبا اندکی ضعیف تلقی می شود. همانطور که می دانید پیشرانه این خودرو مجهز به توربوشارژر است و این مدل پیشرانه ها نیاز بیشتری به نگهداری دارند و اصلی ترین معضل برای خریداران محصولات ام جی، مشکل نحوه ارایه خدمات است. در انتها نگاهی به قیمت تعدادی از نمونه های موجود از ام جی GS در ایران می اندازیم:

قیمت ام جی GS

قیمت ام جی GS

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/17
این ماشین بدون خدمات مثل یک شیشه هست هرآن احتمال شکستنش زیاده فقط ایرانیهای عزیز انقدر ریسک پذیرند واسه قبول این خطر
بدون خدمات مفت هم گرونه
1397/9/17
هر عیبی از ام جی بگید ولی از خدماتش نه
پدر من داره
بارها برده و هیچ مشکلی بابت خدمات و قطعه نداشته
مشکل این ماشین،اینه که به مرور پولت هیچ میشه و از رده خارج میشی و تمام...
1397/9/18
حرکت گهواره ای ....؟حتی تو بررسی خود خودروبانک که روی این خودرو انجام شده به همچین موردی اشاره نشده