موضوعات داغ

مشخصات و ویژگی های نیسان ماکسیما 2019

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان ماکسیما یکی از محبوب ترین محصولات این خودروساز ژاپنی است. نیسان در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از مدل 2019 این خودروی سدان رونمایی کرد تا آن را مجهز تر از همیشه روانه بازار کند.
اگر از نمای جلو به نیسان ماکسیما جدید نگاه کنید متوجه طراحی جدید برای سپر جلو، ورودی های هوا و چراغ های مه شکن خواهید شد. چیدمان داخلی چراغ های جلو هم که از نوع LED هستند نیز تغییر کرده است. تغییرات تنها محدود به چراغ های جلو نیستند و در چراغ های عقب نیز می توان طراحی مدرن تری از قبل را دید. جالب ترین بخش عقب ماکسیما 2019 خروجی های اگزوز چهارتایی هستند که درون دیفیوزر عقب کار گذاشته شده اند.

نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما

نیسان رینگ های 19 اینچی جدیدی را نیز برای ماکسیما با نام سیلور پلاتینیوم طراحی کرده است. به محض اینکه وارد کابین ماکسیما 2019 شوید متوجه تغییراتی در این خودرو خواهید شد. نیسان از الگوی دوخت جدیدی .ه رنگ متضاد با تودوزی دارد روی صندلی ها استفاده کرده و این دوخت در مدل های بالاتر روی ستون ها نیز مشاهده می شود. دیگر تغییر محسوس ماکسیما در بخش نشان دهنده ها است. نیسان کیفیت کلی کابین را چه در فرمان و داشبورد و چه در رودری ها افزایش داده و روی ستون A از بلندگو هم استفاده شده است. تمامی بخش ها هم به سفارش مشتری قابل تغییر هستند. تمامی مدل های ماکسیما به جز تیپ S به صورت استاندارد به سیستم رهیاب ماهواره ای SirusXM هم مجهز هستند.

نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما

ماکسیما 2019 به صورت استاندارد به پکیج امکانات ایمنی Safety Shield 360 مجهز است. این پکیج کامل . کارآمد شامل مواردی همچون سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار خودروی پشت سر، سیستم هشدار بین خطوط، چراغ های هوشمند و سیستم ترمز خودکار در دنده عقب می شود.

نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما

موتور ماکسیما 2019 یک شش سیلندر 3.5 لیتری به قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 353 نیوتون متر است که نیروی آن به یک گیربکس CVT از نوع X ترونیک به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند.
قیمت ماکسیما 2019 هنوز اعلام نشده اما در تیپ های S، SL، SR، SV و پلاتیونیوم عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/21
ماکسیما از جیگرترین ماشین های سدان هستش
1397/9/21
سلام...
خیلی خوب بود.
این ماکسیما همیشه حرف اولو میزد تو ایران...
چقد قشنگه این ماشین ... واوووووو
ولی پراید ی چیز دیگس D;
1397/9/21
چرا گیربکس CVT روش گذاشتن !!
1397/9/21
وقتی اخبارنمایشگاه خودروی آمریکارومیخوندم یه لحظه به این فکرافتادم که مسئولین وخودروسازهای خارجی توی چه فکرهایی هستندودائمادرحال توسعه وپیشرفت وامنیت محصولاتشون ودر اینجا مسؤلین وخودرومنتاژکارها فقط درفکر ...
واقعا خدایا نمیشد اینجا بدنیا نمیومدیم؟
یاحداقل ازخواب بیدارمیشدیم و به این کابوس سراسر غم واندوه میخندیدیم؟