موضوعات داغ

پاداش تویوتا به انسانیت؛ تبلیغات با استفاده از آتش سوزی کالیفرنیا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا به یک پرستار آمریکایی به نام آلن پیرس یک دستگاه تویوتا تاندرای نو را به پاس اقدامات شجاعانه اش در جریان آتش سوزی جنگل ها در کالیفرنیا اهدا کرد. به گزارش نیویورک تایمز آلن پیرس با تویوتا تاندرای خود از میان جنگل های در حال آتش سوزی عبور کرد تا بتواند به بیمارستان محل خدمت خود برسد و به بیماران رسیدگی کند. این اقدام وی بسیار خطرناک بود و ممکن بود در حین عبور از جنگل جان خود را از دست دهد. با این وجود وی توانست بدون آسیب خود را به بیمارستان برساند اما متاسفانه تویوتا تانداری وی دچار حریق شده و آسیب های جدی دید.
تصویری که پیرس از تویوتا تانداری خود در اینستاگرام منتشر کرده نشان می دهد که بخش های پلاستیکی خودروی او همانند آینه ها و سپر جلو شروع به آب شدن کرده بودند.

پس از انتشار تصویر تویوتا تاندار در اینستاگرام، تویوتای آمریکا با کامنتی در صفحه ی وی اطلاع داد که یه خودروی نو را به او هدیه خواهد کرد تا از شجاعت این شهروند قدردانی شود.
یک هفته پس از این واقعه، تویوتا سوئیچ تانداری جدی را آنهم از نوع TRD Pro را به آلن پیرس اهدا کرد. این تویوتا تاندرا حداقل 51 هزار دلار قیمت دارد.
این اقدام تویوتا بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت و کامنت تویوتا در صفحه ی آلن پیرس نیز بیش از 80 هزار بار لایک شد. بنابراین نمی توان به شکل رسمی تویوتا را متهم به استفاده از قضیه آتش سوزی در راستای تبلیغات متهم کرد اما در عمل چنین اتفاقی روی داده است و آتش سوزی مرگبار کالیفرنیا به نفع بخش تبلیغات تویوتا تمام شده است.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/20
تویوتا با اون وانت های مرگ که به داعش هدیه داد ، به حد کافی به انسانیت خدمت کرده
1397/9/21
تویوتا هدیه ای به داعش نداد عربستان بود که خرید براشون
1397/9/21
با سلام. دوست عزيز! حرف شما اصلاً منطقي نيست. آيا تويوتا اتومبيلهاي هايلوکس خود را براي آدم کشي ساخته است؟ اگر من تعدادي چاقو بخرم و به تعدادي آدمکش بدهم بايد آن شرکت توليد چاقو را مقصر دانست؟
1397/9/21
محمود جان
چی زدی گلم؟ اگه تویتا همچین کاری کرده بود که الان میرفت دادگاه :/
کی میخواد نسل افکار شما منقرض بشه خدا عالمه.....
1397/9/21
ادم باورش نمیشه این غول بزرگ 700 کیلو بیشتر بار نزنه به نظر من تویوتا انقدر خودروساز بزرگی هست که نیاز به یه همچین تبلیغاتی نداشته باشه اوناییم که لایک زدن دلیل نداره فردا همه برن یه توندار 60 هزار دلاری بخرن
1397/9/21
@ حمید
چجوریه که اگه سفارت ایران توی هندوستان ، یک دستگاه تویوتای کارکرده بخره ، مدیرعامل احمق تویوتا نامه رسمی میزنه و از امریکا و بشریت به دلیل اینکه پای یک ایرانی به ماشین کثافتش خورده عذرخواهی میکنه ؛ اما وقتی تن میلیونها نفر با دیدن اسم آشغال تویوتا لرزیده چون یاد اون حیوونهای وحشی داعشی میفتن ، عذرخواهی کردن یادش میره ؟!
1397/9/22
چیزی از تحریم بودن میدونی تو؟
وقتی تحریمی از طرف آمریکا هیچ بنی بشری به تو نباید حتی یه آدامس بفروشه !!! درضمن اون دستگاه تویوتا هم از طرف خود تویوتا داده شده بود به ایران. نه که تقدیم کنن نه رفتن از نمایندگی تویوتا خریدن. ولی اون تویوتا هاییی که دادن به داعش رو عربستان خریده بود و داده به داعش نه این که تویوتا بده. من الان از ایران پراید بخرم بدم به داعش باید سایپا عذر خواهی کنه؟ این واسط هست که باید بره دادگاه.
البته برای شما چنین توضیحاتی مبهم هست چون شما ترول هستی گُلم.دیگه بعد از این همه سال فعالیت تو خودرو بانک یه سریا شناخته شدن.
1397/9/21
محصولات شرکتهای لگن مونتاژ کن ایرانی، مثل پراید و پژو و سمند و جک و جانورهای چینی پاداشی به ایرانی ها داده اند که تاریخ در مورد انها کتابها خواهد نوشت.
1397/9/22
@ علیرضا
اونی که باید منقرض بشه افکار امثال جنابعالیه . بهتره معنی حرف رو بفهمی بعد توی هپروتت جبهه بگیری .
دلیل اینکه تویوتا نرفته دادگاه اینه که هیچ احمقی نمیاد کسی رو دادگاهی کنه که داره برای خودش کار میکنه .
بحث از ماشین و اینجور چیزا فرق داره با بحث انسانیت و ... . اگر بحث فنی بود میشد نشست و برای امثال تو که سنشون قد نمیده توضیح داد که چجوری شد بساط بنز و ب ام و از ایران برچیده شد تا ماشینهای آسیایی برای ایرونیها بشه آرزو . دهه شصت ، ژاپنیها . دهه هفتاد ، کره ایها . دهه هشتاد چینی ها . دهه نود هم چینی مونتاژ ایران . ولی اینجا کلا بحث مسخره انسانیت یک خودروسازه !!!!!!!!!!!!
1397/9/22
باشه گلم تو خوبی :))
راحت باش!! شماها درست بشو نیستید
1397/9/22
علیرضا ، بچه جون ، چرت و پرت نگی کسی فکر نمیکنه لالی !
اگر سنت یا عقلت قد نمیده یا فارسی بلد نیستی ، برو یک جای دیگه . اگر هم مشکلت همونیه که به بقیه میگی ، خوب نیست جار بزنی !