موضوعات داغ

مشخصات عجیب و غریب سانگ یانگ رکستون برای شرکت در رالی داکار 2019

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از جدیدترین خودروهایی که رالی داکار امسال شرکت خواهد کرد سانگ یانگ رکستون DKR است. طراحی و ساخت این خودروی مسابقه ای جدید در کشور اسپانیا انجام شده و طراحی آن همانند نسخه ای از رکستون است که در بازار اروپا به فروش می رسد.
وزن کلی سانگ یانگ رکستون DKR معادل 1900 کیلوگرم است و شاسی تیوبی ان از کروم و مولیبدنوم ساخته شده است.
در بخش فنی این خودروی دیفرانسیل عقب از یک موتور V8 استفاده شده. این موتور در عقب شاسی نصب شده تا تقسیم وزن بهتری به دست بیاید و قدرت آن 450 اسب بخار است.

سانگ یانگ رکستون DKR

سانگ یانگ رکستون DKR

گیربکس استفاده شده در سانگ یانگ رکستون DKR شش دنده سکوئنشال است و می تواند این خودرو را در 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. ماکزیمم سرعت این خودرو نیز 195 کیلومتر بر ساعت است. باید دید که در رالی کشور پرو این خودرو چه عملکردی خواهد داشت. سانگ یانگ خودروی رالی خود را به رینگ های 17 اینچی با لاستیک های یوکوهاما مجهز کرده. همچنین تمامی بخش های سیستم تعلیق و فنرها تقویت شده اند. برای توقف مطمئن هم از ترمزهای قدرتمندی که ساخت AP هستند استفاده شده است.
برای مسابقات سال آینده، رانندگی خودروی سانگ یانگ را راننده اسپانیایی اسکار فرتس و دیگو والجو به عهده خواهند داشت. این تیم قبلا نیز با خودروی تیوولی مسابقه ای در رالی داکار شرکت کرده بودند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد