موضوعات داغ

انتشار اطلاعات تخصصی و حرفه‌ای عملکرد خودروهای داخلی در لیست سریع‌ترین خودروها

عکس مطلب اول
همانطورکه می دانید در چند سال گذشته، وبسایت تخصصی خودروبانک اقدام به تست و بررسی خودروهای داخل بازار کرده و در هر زمان ممکن، در صورت وجود پیست مناسب و شرایط کافی برای انجام تست، عملکرد هر خودرو را در شرایط آب و هوایی و ارتفاع تهران مورد بررسی قرار داده است. نتیجه این اطلاعات گاهاً در فیلم ها و یا مقاله های تجربه رانندگی اعلام شده اند اما همواره یک لیست به عنوان سریع ترین خودروهای خودروبانک در حال آپدیت شدن بود که نتیجه عملکرد خودروها در آن اعلام می شود.
اما حال این لیست به کمک دستگاه حرفه ای VBOX کامل تر از قبل شده (چرا خودرو بانک از VBOX استفاده می کند؟) و در آن عملکرد هر خودرو در شتاب اولیه و ثانویه، و همچنین عملکرد خودرو در مسافت های یک چهارم و یک هشتم مایل نیز اعلام شده که می تواند به خوبی شرایط موتور و گیربکس هر خودرو و همچنین عملکرد آنها در ارتفاع شهری مانند تهران را مشخص کند.
در انجام این تست ها تمام تلاش خود را کرده ایم تا شرایط از نظر آب و هوایی و شرایط خودرو و همچنین شیب و ارتفاع سطح، به شرایط ایده آل نزدیک باشد اما مطمئناً امکان رسیدن به شرایط ایده آل برای انجام این تست ها در تهران ممکن نیست لذا هر کدام از شما مخاطبین ممکن است در شهر های مختلف به اعداد و نتایج مختلفی نسبت به اعداد اعلامی ما برسید که امری کاملاً طبیعی است.

چرا این اعداد در مورد هر خودرو اعلام شده؟
اگر به این لیست نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که عملکرد خودرو در 0 تا 100، 0 تا 60، 30 تا 70، 50 تا 70 و همچنین یک چهارم و یک هشتم مایل (200 و 400 متر) اعلام شده که این نتایج به این دلیل انتخاب شده اند که اعداد رسمی و استاندارد سنجش عملکرد خودرو در جهان می باشند. به طور مثال در کشوری مانند انگلستان نیز همین اعداد برای سنجش عملکرد و همچنین شتاب های اولیه و ثانویه و زمان لازم برای طی شدن مسافت های مشخص مورد بررسی قرار می گیرند و به همین دلیل خودروبانک نیز این اعداد استاندارد را مدنظر قرار داده است.

امیدواریم با اعلام این عملکردها که گاهاً حتی بعضی خودروسازان داخلی و چینی نیز چنین نتایجی را ندارند(!)، به هر چه حرفه ای تر شدن تست خودرو در ایران کمک کنیم.
برای مشاهده این لیست می توانید به صفحه لیست سریع ترین خودروی خودروبانک مراجعه کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/21
این جور اعلام نتیجه ها فوق العاده است! قول میدم خود شرکت های چینی هم همچین اعدادی رو برای عملکرد ماشین هاشون بدست نیاوردن
1397/9/21
ماکه چینی ندیدیم!!
1397/9/21
حامد جان، شما فکر کنم اصلاً نرفتی تو صفحه اش و لیست کاملش رو ببینی، عکس بالا فقط یک قسمتی ازش هست
1397/9/22
خودرو بانک /آقا محسن کارتون درسته
اولین سایتی که اومد شتاب گرفت و دسته بندی کرد
م