موضوعات داغ

چهره واقعی تویوتا سوپرا قبل از رونمایی رسمی لو رفت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هنوز چند ماهی تا رونمایی رسمی از نسل جدید تویوتا سوپرا باقی مانده است اما گویا دیگر نیازی نیست تا برای دیدن چهره ی این خودروی اسپرت تا نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2019 صبر کنیم و تصاویری از طراحی سوپرای جدید به تازگی لو رفته و در اینترنت منتشر شده اند. با توجه به آنچه در تصاویر وجود دارد دیگر پوشش استتاری روی تویوتا سوپرا مشاهده نمی شود و همین یعنی این خودرو به نمونه ی نهایی و تولیدی بسیار شبیه خواهد بود.
تویوتا سوپرا جدید که از پلتفرمی مشابه با نسل جدید بی ام و Z4 برخوردار است شباهت زیادی با خودروی کانسپت FT-1 دارد که 5 سال پیش رونمایی شده بود. در تصاویر زیر به خوبی می توانید محصول کانسپت 5 سال قبل را با خودروی جدید مقایسه کنید.

 تویوتا سوپرا

تویوتا سوپرا


 تویوتا سوپرا

تویوتا سوپرا

دماغه ی خودروی کانسپت در نسخه ی تولیدی کمی تغییر یافته و سایز چراغ ها که از نوع LED هستند نیز بزرگ تر شده است. طراحی جانبی و ورودی های هوای جانبی هم تقریبا بدون تغییر باقی مانده اند. سوالی که در خصوص نمای جلوی این خودرو وجود دارد این است که جایی برای نصب پلاک پیش بینی نشده است.

 تویوتا سوپرا

تویوتا سوپرا

با نگاهی به عقب خودرو هم سقف با دو برآمدگی و آینه های جانبی مشکی رنگ جلب توجه می کنند. متاسفانه در خصوص نمای داخلی اطلاعاتی وجود ندارد و تنها یک تصویر دیجیتالی در اختیار داریم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/21
جلوش یه مپی داغون آسیایی از بوگاتی
خجالت هم نمی کشن
1397/9/22
حالا بزار ارائه بشه بعد نظر بده. ضمنا سوپرا بی نظیرترین خودرو در سگمنت خودشه. بوگاتی چیه این وسط!! بوگاتی عرضه نداشت مثل ترسوها گفت از من انتظار ماکسیموم سرعت نداشته باشید. خب قبول. ازت چی انتظار داشته باشیم؟ هندلینگ؟؟ حتما به پای لافراری و مکلارن میرسی. پس کلا بوگاتی یه چیز بیخوده که زیادی دارند روش تبلیغات میکنند.
1397/9/21
الله اکبر ؛ سایپا پراید بدون زه می دن دست مردم و بعدش همون رو 40 میفروشن.
1397/9/22
اینکه با طرح قبلی که بیرون اومده بود فرقی نکرد همونیه که خیلی وقته پیش داده بودن بیرون من الان ۶ ماهه دارم گرنتوریزمو بازی می کنم کانسپته سوپرا توی بازی دقیقا همین قیافس یعنی تویوتا دیگه قطعا همین ظاهرو داره تولید می کنه و کوچکترین تغییری پیدا نمی کنه
1397/9/22
فقط میتونم بگم به معنای واقعی خیلی بدبختیم ! خیلی عقب افتاده ایم ! خدا لعنت کنه همه باعث بانی هاشو ! خدا زودتر حق رو از ظالم بگیره و به مظلوم برگردونه