موضوعات داغ

نگاهی به شرایط بازار و قیمت پژو 207 در بازار + جدول قیمت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید کمتر کسی فکر میکرد که ظرف چند ماه خودروهایی که روزی گزینه های اصلی جوانان و خانواده های کوچک بودند، به محصولاتی نیمه لوکس تبدیل شوند که هر کسی قدرت خرید آنها را ندارد. با تداوم روند آزادسازی تدریجی قیمت ها و افزایش های چندین درصدی، دیگر هر فردی به راحتی توانایی خرید یک پژو صد میلیون تومانی را ندارد و تنها در صورت برقراری شرایط پرداخت به صورت اقساط بلند مدت، می توان امیدوار بود برخی از افراد بتوانند پس از طی مراحل فراوان و پرداخت های چندین ماهه، سوار بر خودروی مورد علاقه خود شوند.
پژو 207 یا به طور دقیق پژو 207i ، از سال 1389 و به عنوان نسخه ای ارتقا یافته از پژو 206 یا 206 پلاس وارد بازار خودرو ایران شد. بر خلاف نسخه اصلی پژو 207 که در بازارهای اروپایی حضور داشت، پژو 207 موجود در ایران تفاوت فنی با پژو 206 ندارد و تفاوت های ظاهری نیز تنها به نمای جلو و بروز رسانی چراغ های عقب خلاصه می شود، یعنی در حقیقت با یک فیس لیفت روبرو هستیم که علاوه بر زیبایی، موجب از دست رفتن بخشی از پایداری خودرو به دلیل جلو پنجره بزرگتر نیز شده است.

پژو 207

پژو 207

اعمال تحریم های خودروسازی در سال 90 و 91، ضربه ای بودند بر پیکره همکاری مشترک پژو و ایران خودرو که سالها بعد نتیجه آن همچنان حس می شود و حاصل این تحریم ها، ایرانیزه شدن محصولاتی نظیر پژو 206 و توقف تولید پژو 207 برای چند سال بود. پس از چندین سال توقف تولید پژو 207 ، با گشایش هایی که در قرارداد ایران خودرو و پژو رخ داد و بازگشت این شرکت فرانسوی به ایران، این محصول مجددا به خط تولید بازگشت و ایران خودرو با افزودن تجهیزاتی همچون دی لایت، آینه های جانبی مجهز به راهنما و امکاناتی در کابین، محصول فیس لیفت شده را مجددا فیس لیفت نمود، هر چند پژو 207 های تولیدی در سالهای جاری دیگر کیفیت گذشته را ندارند و قیمت بالایی که در حال حاضر برای این محصول عنوان می شود، تا حدودی ارزش خرید آن را زیر سوال برده است. عمده ترین رقیب پژو 207 هاچ بک را در حال حاضر می توان ام وی ام 315 دانست. در جدول زیر به بررسی قیمت چند نمونه از پژو 207 پرداخته ایم.

جدول قیمت پژو 207 در بازار

جدول قیمت پژو 207 در بازار

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/29
من واقعا ب این کشور میبالم
1397/9/29
یه ۹۷ دارم که ۱۴ تا کار کرده ، در کل ازش راضیم با اینکه ایرادات مونتاژی داره و کیفیت قدیم رو نداره با این حال حاضر نیستم ساندرو سوار شم با وجود اینکه کیفیتش بهتر ازینه
1397/10/1
206 روکش شده با افت شدید کیفیت ، نصف قیمت الانشم نمیرزه