موضوعات داغ

کشف تعدادی خودرو در میان اموال سلطان سکه

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
عباس جعفری، داستان تهران به تازگی در مصاحبه با خبرگزاری ها در خصوص اموال سلطان سکه، وحید مظلومین توضیح داد که ۱۷ ملک و تعدادی خودرو‌ی گران قیمت از او شناسایی شده است.
به گفته وی اموال شناسایی شده از وحید مظلومیان شامل حداقل 17 ملک و تعدادی خودروهای گران قیمت از جمله یک دستگاه BMW 2018 که در یک برج‌ مسکونی مخفی شده بود‌ و همچنین املاکی در کیش است.
به نقل از فارس، دادستان تهران همچنین توضیح داد که قرار است پلیس ظرف یک هفته آینده گزارش های مربوط به اموال سلطان سکه را تکمیل و نسبت به ضبط کلیه اموال او اقدام کند. پیش از این حکم مربوط به ضبط اموال مظلومیان صادر شده بود اما از آنجا که اطلاعات مربوط به پرونده او کامل نبود اجرای حکم مذکور به تعویق افتاد. هفته گذشته نیز متهمی در این خصوص از کیش به تهران منتقل شده است.
دادستان تهران در انتها ابراز امیدواری کرد که ظرف یک هفته تا ده روز آینده گزارش نهایی پرونده مظلومین ارائه شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/25
آفرین بگردید ببینید چی داشته همرو بالا بکشید و بین خودتون تقسیم کنید الان مثلا گرفتن این شخص چه تاثیری توی قیمت سکه گذاشت ؟؟ قیمت سکه متناسب با ارز پایین اومد اون دو تن سکه اومده بود توی بازار خیلی بیشتر از اینا باید تاثیر می ذاشت ولی مثل اینکه همیشه همینجوریه هرکیو بگیرن اخرش اموالش بین خودشونو اقازاده ها تقسیم میشه