موضوعات داغ

اپل مدیر ارشد طراحی تسلا را استخدام کرد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
رسانه‌های خودرو معمولا در رابطه با دنیای فناوری و تکنولوژی‌های جدید آن که به وسایل الکترونیکی مربوط می‌شود صحبتی نمی‌کنند، مگر اینکه فناوری‌های جدید ارتباط مستقیم با صنعت خودروسازی داشته باشند و بهانه‌ای برای بررسی آنان در رسانه‌های خودرو وجود داشته باشد. پیرو همین موضوع امروز یک خبر در رابطه با کمپانی اپل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی و فناوری داریم و آن هم جذب مدیر ارشد طراحی تسلا خواهد بود که برای فعالان دنیای خودرو می‌تواند جالب توجه باشد.
طبق گزارش های بدست آمده، کمپانی اپل در ماه گذشته اقدام به جذب مدیر ارشد طراحی کمپانی خودروسازی تسلا کرده است. "اندرو کیم" مدیر ارشد طراحی تسلا که تا ماه گذشته بر روی تسلا مدل Y فعالیت داشته و در کارنامه آن مشارکت در توسعه تسلا رودستر دیده می شود. اما همکاری او با شرکت خودروسازی تسلا دوامی نداشته و حالا فعالیت جدید خود را در کمپانی "اپل" آغاز کرده است، هرچند اپل پیش از این هم طراحان و مهندسانی از شرکت خودروسازی تسلا را جذب کرده و این احتمال را بوجود آورده است که کمپانی اپل بار دیگر تصمیم به فعالیت در صنعت خودروسازی گرفته و یک سرمایه گذاری بزرگ برای راه اندازی وسایل نقلیه خودران انجام داده است.

اپل مدیر ارشد طراحی تسلا را استخدام کرد

اپل مدیر ارشد طراحی تسلا را استخدام کرد


سال گذشته فعالیت اپل برای توسعه و راه اندازی وسایل نقلیه خودران به شدت کاهش یافت و این موضوع مطرح شد که کمپانی اپل توسعه و راه اندازی آنان را به طور کامل کنار گذاشته است، اما این کمپانی با جذب طراحانی از صنعت خودروسازی در تلاش است بار دیگر فعالیت خود را در صنعت خودروسازی احیا کرده و موفق به راه اندازی وسایل نقلیه خودران شود.
اپل تاکنون جزییاتی از برنامه خود ارائه نکرده است، اما این شرکت به عنوان بخشی از تلاش های خود برای رسیدن به تکنولوژی وسایل نقلیه خودران بر روی محصولات کرایسلر کار می کند و همچنین در ماه های گذشته چندین تکنولوژی مربوط به سیستم های رانندگی خود را به ثبت رسانده است تا شایعات قوی‌تری مبنی بر آغاز فعالیت اپل برای راه اندازی وسایل نقلیه خودران با کمک مهندسان و طراحان تسلا وجود داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد