موضوعات داغ

پاسخ مدیران خودرو به افزایش قیمت محصولات این شرکت در روزهای گذشته

عکس مطلب اول
مدیران خودرو:
شفافیت در قیمت‌گذاری، مسیرصحیح مشتری مداری
در یک بررسی آماری بیش از 80 درصد مشتریان سه عامل شفافیت در قرارداد، عمل به تعهدات و خدمات پس از فروش را از جمله موارد موثر در انتخاب یک شرکت خودروساز برای خرید خود اعلام کردند.
در حالی به سه ماهه پایانی سال وارد می‌شویم که صنعت خودرو ایران متاثر از تبعات ناشی از طوفان تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده آمریکا همچنان دچار نابسامانی است.
شرکت مدیران‌خودرو نیز به جهت مواجهه با شرایط ایجاد شده در وضعیت اقتصادی و تجاری کشور، مجبور به اعمال تغییرات ناخواسته و حتی بر خلاف برنامه های توسعه خود گردید. قسمتی از این دگرگونی به جهت وابستگی به مباحث تولید، هزینه تمام شده محصولات را دستخوش تغییرات قرار داد.
شرکت مدیران‌خودرو در طول این مدت همواره سعی داشته با توجه به موجودی مواد اولیه و همچنین سازوکار موجود در تهیه و شارژ خطوط تولید ، نسبت به ایجاد تعهد فروش به مشتریان شرایط فروش خود را فعال کرده و تنها بر سرمایه داخلی شرکت محاسبات تولید و تامین را صورت دهد. شرکت مدیران‌خودرو در مرحله نخست بطور شفاف و صادقانه و بر اساس موجودی مواد اولیه در انبار و هزینه‌های جاری تولید قیمت‌های خود را افزایش داد. خودرو های تولید شده در این مرحله مطابق قراردادهای منعقد شده با مشتریان، در این مدت زمان بر اساس اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل گردید تا ضمن احترام به اعتماد مشتریان منافع مالی و معنوی مشتریان حفظ شده و فارغ از سیاست دیگر شرکت حقوق آنها رعایت و خودرو آنها در صحت و سلامت و بدون کم و کاست در موعد مقرر تحویل داده شود. شرکت مدیران‌خودرو توجه به اصل مشتری مداری و رعایت حقوق مشتری و منافع آنان را برای خود سرمایه‌ایی می‌داند که طی بیش از یک دهه فعالیت به آن نایل آمده است و حاضر نخواهد بود به سادگی آن را از دست دهد. مدیران‌خودرو برای تداوم حضور فعالیت تولیدی خود در ایران همچنان به دنبال برنامه ریزی و توسعه زیرساخت بیشتر در ایران است. در حدود 400 هزار خودرو تولید شده در حال استفاده از محصولات مدیران‌خودرو در ایران گواه اعتماد مردم ایران به این شرکت خودرو‌ساز است. شرکتی که در طول این سالها در هر مرحله به دنبال توسعه زیرساخت های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور و در راستای ارئه خدمات بهتر به خانواده مشتریان خود بوده است.
بسیاری از کارشناسان معتقدند برخی شرکت‌های خودرویی با استفاده از شرایط مبهم وضعیت خودرویی کشور، علی‌رقم ثبات نسبی نوسانات ارزی، همچنان با ارائه قیمت‌های غیر قطعی و البته تحویل‌های نامتعارف بلند مدت سعی در جذب سرمایه مشتریان و نگهداشت آنها هستند تا در دراز مدت قیمت‌های خود را افزایش دهند.
شرکت مدیران‌خودرو در حال حاضر شرایط فروش فوری با تحویل فوری و قیمت قطعی را برای کلیه محصولات خود برقرار کرده است. مشتریان می‌توانند ضمن مراجعه به نمایندگی‌های سراسر کشور و اطلاع از شرایط ثبت نام از امکان تست رانندگی محصولات قبل از خرید بهرمند شوند.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/3
نمیشه منکر افزایش قیمتا شد و دو خودروساز داخلی هم اگه خصوصی بودن الان دنا باید صد بیست میخریدیم چیزی که واضحه یا خودروسازا باید تعطیل کنن چون با این قیمتا نمیتونن ماشین تحویل بدن و جالبه رو هوا همش ثبت نام میکنن یا باید دو سه برابر کنن قیمتارو که اون موقع مردم دیگه توان خرید ندارن
1397/10/3
این آقایان بعد از بستن واردات خودرو، حالا جولان را برای ترکتازیهای خودشان فراهم کرده اند. برای مثال تیگو 7 با قیمت 18 هزار دلار را 340 میلیون قیمت گذاری کرده اند. این خودرو به احتساب دلار 9000 تومان سنا قیمتی حدود 160 میلیون تومان خواهد داشت که با تعرفه مونتاژ 5-10 درصدی چیزی حداکثر حدود 190 میلیون قیمت خواهد خورد. حالا اینکه با بستن واردات می خواهند این ماشین را بجای اسپورتیج به مردم با همان قیمت غالب کنند! این تحریم ها برای هر کی ضرر داشت برای این اقایان که به این بهانه واردات را ممنوع کردند که ضرری نداشت. دستگاههای دولتی و صمت که البته با سکوتشان، شرکت در این دسیسه را فریاد می زنند. اینجا تنها کار ممکن نخریدن است! بیایید حداقل اینبار با کمی همت، این آقایان را مجبور به عقب نشینی کنیم.
1397/10/4
اواخر 95 ، قیمت خودروهای کره ای مثل سانتافه و سورنتو زیر دویست میلیون بود . وقتی بعد از عید یعنی بهار 96 قیمتش اومد بالای دویست ، بازار راکد شد و کسی خرید نمیکرد . چون هیچکس باورش نمیشد با دویست میلیون که قبلا پورشه و بنز و ب ام و میتونستی بخری حالا باید یک آشغال کره ای بخری .
بلافاصله وزارت صنعت سایت ثبت سفارش رو بست و واردکننده ها و نمایشگاه دارها هم ماشینها رو بردن به انبارها . در گمرک رو هم با چند تا بخشنامه دیگه بستن و ماشینها رفت تو پارکینگ . چند ماه بعد همون ماشینها روبا دو تا سه برابر قیمت فرستادن تو بازار . سانتافه شد ششصد میلیون .
هر بار که مردم میخوان نخرن ، دولت با یک ترفند جدید ، دلالها و رفقاش رو از ورشکستگی و ضرر نجات میده و مردم رو بیچاره تر میکنه . اگر یک بار وزیر صنعت رو علنا محاکمه کنن که این بخشنامه های مضحک رو برای نفع کدوم لابی صادر میکنی ، معلوم میشه تا حالا چند تریلیارد رانت خواری شده و چه افرادی با اطلاع از بخشنامه های آینده ، سود کلان به جیب زدن .
1397/10/3
اره شما راست میگید!!!
مردم به شما اعتماد دارن؟؟؟
اگه واقعا این جوری فکر میکنید که مردم به شما و بقیه مونتاژکاران داخلی اعتماد دارند اجازه بدید تا واردات ازاد بشه اونوقت ببینم کدوم عاقلی میاد تیگو ۷ بخره ۳۳۰ میلیون
برید خودتون را مسخره کنید
1397/10/4
رو که نیست...مردم خودشون باعث شدن اینا اینجوری پررو بشن،وقتی همه چی بی دلیل گرون میشه و میندازیم گردن تحریم و یه عده هم که زود باور سریع قبول می کنند،آخه این افزایش دلار فقط کار خود دولت بود و هست برای جلوگیری از فشار تحریم،وقتی فولاد و مس و مواد پتروشیمی که تولید داخل هستشومربوط به دولت و ربطی به بیرون نداره رو چندبرابر قیمت گذاری می کنند،مردم ما فراموش کار و زودباور هستند...
1397/10/4
شاید مردم به خاطر نبودن رقیب یا جایگزین قیمت مناسب تر مجبور باشن پراید 30 تومنی یا سمند و 406 60 تومنی رو بخرن ولی قطعا خرید خودرو های ام وی ام و چری با این قیمت های غیر منطقی و وجود رقبای نو و کار کرده باقیمت مناسب تر در بازار هیچ توجیهی نداره و این سیاست قیمت گذاری مدیران خودرو شکست میخوره.
1397/10/5
من شهریور ماه پول دادم مدیران خودرو قیمت خودرو ابتدای مهر یک افزایش 55 درصدی دادن نوبت به ارسال دعوت نامه که رسید قرار بود قبل از دی بفرستن ولی با تاخیر فرستادن تا با قیمت جدید مجبور بشم بگیرم دوباره اول دی 23 درصد دیگه افزایش دادن یعنی چیزی حدود 85 درصد ماشین رو افزایش قیمت دادن منم عطاش رو به لقاش بخشیدم حالا هم که میخوان پول رو پس بدن میگن یک ماه طول میکشه میخوام بدونم این هزینه فرصتی که از دست دادم رو چجوری میخوان جبران کنند این شرکت ها همه فقط به فکر منافع خودشون هستن کاری کردن که فقط مردم این وسط متضرر بشن اگر می دونستم یک همچین بازی با قیمت ها در میارن زودتر انصراف میدام قبل از افزایش قیمت دوباره خودم از بازار می خریدم یعنی فقط ضرر تو ضرر شد اصلا به این خودروسازها اعتماد نکنید خیلی حق رو ناحق میکنن من که ازشون نمی گذرم تمام پولی رو که میگیرن ناصحیح و غیر حلال هست
1397/10/5
قیمت همه خودروها افزایش داشته ولی ماشین های ام.وی.ام ارزشش رو داره خدمات پس ازفروش خوبی دارن ، اپشن های ماشین های خیلی متنوع و...
1397/10/5
دوستان اون قیمت دلار کاذب بود ، و قطعا واردات صورت نگرفته ، تا جایی که من اطلاع دارم ملاک ارز نیما هست که قیمت اون بالا رفته نسبت به قبل همه اونهایی که تو تجارت دستی دارن میگن تازه اگه ازهمین ارز سامانه بدن و بشود نقل و انتقال کرد.
1397/10/8
قیمت همه کالا ها افزایش یافته دلار نیمایی 9000 تومن حتما برای این مملکت منطقی هستش