موضوعات داغ

وقتی بی ام و i8 ماشین پلیس می شود + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در آلمان رسم است که هر سال یکی از تیونرها یک خودروی تیونینگ شده برای استفاده در نیروی پلیس معرفی کند. این برنامه Tune It! Safe نام دارد و توسط وزارت حمل و و نقل و زیرساخت های دیجیتال آلمان پشتیبانی می شود. هدف این برنامه مقابله با تیونینگ غیر ایمن و غیر قانونی خودرو است و از تیونینگ ایمن و قانونی حمایت می کند.
برای سال 2019 هم کمپانی AC Schnitzer انتخاب شده و این تیونر شهیر آلمانی نیز برای کار خود به سراغ بی ام و i8 رودستر رفته است.
این خودرو که ماه گذشته در نمایشگاه خودروی Essen نیز حضور داشت کاهش ارتفاع به میزان 20 میلی متر را تجربه کرده تا پایداری آن در در جاده افزایش پیدا کند. همچنین رینگ های 21 اینچی AC1 از نوع فورجکاری شده روی این i8 رودستر سوار شده اند. استفاده از این رینگ ها وزن خودرو را 4.4 کیلوگرم افزایش داده است.

بی ام و i8

بی ام و i8

بخش دیگر کارهای اشنیتزر به آیرودینامیک بر میگردند که از اسپویلر مرکزی جلو، رکاب جانبی و باله ی عقب اسپرت بهره گیری شده است. یک دیفیوزر سه تکه هم زیر سپر عقب نصب شده که به تولید نیروی رو به پایین کمک می کند.
سایر بخش های خودرو نظیر دستگیره درها، قاب آینه های بیرونی و جلو پنجره نیز با انواع فیبر کربنی تعویض شده اند و در انتها رنگ آمیزی مخصوص آبی و زرد خودروهای پلیس روی این مدل پیاده شده.
در داخل کابین هم استفاده از پدال های آلومینیومی به چشم می خورد. اهرم iDrive و شیفترهای روی فرمان هم با انواع آلومینیومی تعویض شده اند.هیچ اشاره ای به تغییرات فنی در این خودرو نشده است اما i8 رودستر در حالت عادی هم ماشین خیلی سریعی است و می تواند در حدود 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. فیلم ساخت این خودرو را در زیر می توانید مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد