موضوعات داغ

پنج ماشین برتر سال 2018 از دید جرمی کلارکسون

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مهرماه امسال جرمی کلارکسون نظر شخصی خود را اعلام کرد و بهترین خودروی سال را معرفی کرد، اما حالا با پایان سال 2018 میلادی و شروع سال جدید، جرمی کلارکسون لیستی از 5 خودروی تست شده در سال 2018 میلادی منتشر کرده است که از بهترین تجربه های رانندگی جرمی کلارکسون در سال 2018 میلادی بوده و از بین 28 خودروی مختلف انتخاب شده است.
مهم‌ترین خودرویی که جرمی کلارکسون از آن به عنوان یکی از بهترین خودروهای سال یاد کرده است و حتی بسیاری از خودروهای معروف بازار از خانواده فراری، بوگاتی و یا حتی برند مورد علاقه جرمی کلارکسون یعنی مرسدس بنز را کنار گذاشته است، سوپراسپرت معروف و یکی از سریع‌ترین خودروهای پیست نوربرگ رینگ آلمان، یعنی "لامبورگینی هوراکان پرفورمانته" خواهد بود که طبق اظهارات جرمی کلارکسون، بهترین وسیله برای درمان افسردگی هر شخص و تامین آدرنالین مورد نیاز بدن است. او می‌گوید که شما به خوبی قدرت را پشت سر خود احساس می‌کنید و این موضوع می‌تواند بهترین گزینه برای راننده وسایل نقلیه سوپراسپرت باشد.

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته


دومین گزینه در لیست 5 خودروی برتر رانده شده توسط جرمی کلارکسون، یکی دیگر از سریع ترین خودروهای پیست نوربرگ رینگ آلمان و همچنین از برندی خواهد بود که جرمی کلارکسون علاقه ای به آن ندارد و همیشه از آن انتقاد می کند، پورشه 911 GT2 RS دومین خودروی لیست جرمی کلارکسون خواهد بود و توانسته حتی توجه مخالفان خود را به خوبی جلب کند.
دیگر خودروهای لیست جرمی کلارکسون هم به ترتیب "آلپینا B5"، "استون مارتین ونتیج" و همچنین "بنتلی کانتیننتال GT" خواهد بود که به ترتیب بهترین خودروهای رانده شده توسط جرمی کلارکسون در سال 2018 میلادی لقب گرفته اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/12
فقط پارس elx موتور زانتیا.