موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی ام وی ام X33S به همراه تسهیلات از سوی مدیران خودرو اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
مدیران خودرو جدیدترین شرایط فروش نقدی ام وی ام X33S و شش مدل مختلف از X22 را منتشر کرد.
براساس اعلامیه منتشر شده از سوی این شرکت تحویل خودروها به صورت فوری در 30 روز کاری صورت گرفته و جریمه تاخیر نیز 12 درصد می باشد.
متقاضیان می توانند از تاریخ یکم دی ماه تا اطلاع ثانوی با مراجعه به سایت این شرکت یا نمایندگی های مجاز آن از نحوی ثبت نام و تحویل خودروها آگاهی یابند.
بر اساس اطلاعات ارائه شده واحد فروش، بر اساس این طرح فروش مشتریان می‌توانند جهت خرید خودرو های ام وی ام ایکس 22 (MVM X22) و ام وی ام ایکس33 اس (MVM X33S) با پرداخت 60 درصد قیمت محصول بعنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام ازتسهیلات 40 درصدی ارزش خودرو بهرمند شده و در اقساط بلند مدت 12، 24، 36 و 48 ماهه نسبت به باز پرداخت آن اقدام نمایند.
همچنین مشتریان می‌‍‌توانند جهت خرید خودرو ام و ام 315 (MVM 315) 50 درصد ارزش خودرو را بصورت تسهیلات بلند مدت دریافت کرده و طی دوره 12، 24، 36 و 48 ماهه به بازپرداخت آن اقدام نمایند.
تحویل این خودرو ها از زمان ثبت نام و تکمیل پیش پرداخت و مدارک لازم طی مدت 30 روز صورت خواهد گرفت.

شرایط فروش نقدی ام وی ام X33S

شرایط فروش نقدی ام وی ام X33S

نکات مهم:
1- هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد.
2- در این روش ثبت نامی صلح تنها یک بار امکان پذیر می باشد.
3- امکان پرداخت حواله صادر شده خارج از زمان تعیین شده (72 ساعت پس از ثبت نام) به صورت اتوماتیک در شبکه بانکی وجود نخواهد داشت.
4- ثبت نام تنها از محل رنگ های فعال در سیستم فروش بر اساس مدل خودرو (سفید-مشکی-نوک مدادی-قرمز-آبی) امکان پذیر است.
5- زمان پرداخت خسارت تاخیر 7 روز کاری پس از تحویل خودرو و بنا به درخواست مشتری می باشد.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/11
خفت و خواری همینه ، کسی نمیخره به التماس افتادن . با این قیمت ها مگه کسی تعطیل باشه ازتون خرید کنه
1397/10/11
ایکس 22، 155
ایکس 33، 188
مگه جنگه؟ بزارن بی تعرفه همینو از اونور بیاریم که خیلی ارزون تر در میاد. راضی ب زحمت حضرات نیستیم.

خاااااااک. سه سال پیش با همین پول میشد سانتافه صفر خرید.
1397/10/11
اینقدر قیمتاشون غیر منطقی و فضاییه که میخوان با ترفند وام بلند مدت بفروشن. خدایی خیلی دلم میخواد چهره آدمهایی رو که این پولا رو میدن به این ماشینا از نزدیک ببینم
1397/10/11
اقا نخرید ترو قران از مدیران خودرو نخرید...فقط تا موقعی که بخوان بفروشن باهاتون هستن بعدش دیگه خودتون میمونید و هزار و یک مشکل...
1397/10/11
قیمت جدید تیگو 7 اعلام شد ، 356 تومن ،طویله خانه ی ام وی ام
1397/10/11
اگر کسی واقعا این ماشینو با این قیمت خریده یا میخواد بخره جدی بیاد بگه چه فکری کرده و اینکارو کرده و اینکه اون موقع که این ماشین 73 تومن بود همه میگفتن اشغاله (البته نه تنها این ماشین بلکه خیلی ماشین های دیگه) و فروش نداشت با این قیمت به غیره اونا که اقساطی می خریدن الان چطوری این پولو میدید؟ H30 رو 45 تومن کسی زیر بار نمیرفت میگفتن فلانه بهمانه الان چطوری 100 تومن پول میدید؟ وقتی اریزو توربو 78 بود خیلیا میگفتن اخه کی اینقد پول میده ماشینی که خشکه مییکوبه قطعاتش نیست......... الان چطوری حاضرید برای همون ماشین 180 بدید؟؟ واقعا بعد گرون شدن ارز اینقد وضع همه خوب شد که ماشینایی که باید دوماه می خوابوندی اخرش با ضرر میدادی یا میرفتی قستی 3 ساله و 5 ساله می خریدی حالا به 2 تا 3 برابر قیمت نقد می خرید؟ این منطق رو دوستانی که به این قیمت خریدن لطفا بگن
1397/10/12
منطقش این هست که شما باید به سلیقه مردم احترام بگذارید. نمی شود تا ابد با گذشته زندگی کرد. بله یک روزی قیمت یک سوناتا 41میلیون 900 بوده و یک 315 معادل 18 میلیون. ولی الان نیست. مصرف کننده میخواد ماشین نو سوار شه، به جیبش نگاه می کنه می بینه با این شرایط جور در میاد و از عهده قسط این ماشین بر میاد. میره از نزدیک میبینه (خودش و افراد خانوادش). خوششون میاد و میخرن. نه جوان احساساتی هست که هر سال بخواد ماشین بخره و نه بچه هست که سر از حساب و کتاب در نیاره و اصلا به قیمت ارز و قیمت تمام شده و مالیات و کمرگ و ... نگاه نکنه و الکی نظر بده. ضمناً عمده مصرف کننده ها ماشین رو حداقل 5-6 سال نگه می دارند.
فکر می کنم به جای طرح این مدل سوالات بهتر است به سلایق افراد احترام بگذاریم و نظراتمان را تحمیل نکنیم. هر کسی درآمدی داره و بر مبنای اون کالایی رو که میخواد می خره.
ضمناً اینکه در اینترنت می خونید در مورد این ماشین ها هی بد میگن زیاد توجه نکنید. پشت پرده دست هایی هست برای تخریب. منتها به عقل کوچکشون نمی رسه که جلوی پیشرفت یک صنعت با پشتوانه قوی رو نمیشه گرفت، حتی با بدگویی. نزدیک 2 میلیارد جمعیت رو دارن مدیریت میکنن بدون نفت و جزو کشورهای پیشرفته دنیا هستند. ما 85 میلیون رو با نفت نمیتونیم اداره کنیم.
به نظر من مدیران خودرو با توجه به نرخ ارز، مالیات و تمام مواردی که تو این کشور وجود داره قیمت گذاشته و بعد هم مثل سابق (11 سال گذشته) شرایط اقساطی هم برقرار کرده. حالا اینکه زیاد یا کمه رو کارشناس مربوط به اقتصاد باید جواب بده. ضمناً دیگر کمپانی ها هم گران میکنند منتها نه یکباره هر روز چند میلیون میذارن روش و شما این موج تغییرات رو حس نمی کنید. این بهتر از اینه که پول ماشین رو بگیری، سال 99 تحویل بدی یا ندی. در ضمن من خودم در اولین موج تغییر قیمت آریزو 5 خریدم. خواستم علتش رو به شما توضیح بدم!! راستی ماشین قبلیم هم 315 نیو بود و 4 سال داشتمش. در مدت زمان 5 ساعت هم یک خانواده 4 نفری از من خریدنش پس اونقدرها که می گفتن فروشش سخت نیست!!!!
1397/10/11
والا هرکسی بااین قیمت بخواد ثبت نام کنه وفرضا بعداز یک ماه بدون تاخیر هم تحویل بگیره میشه حدود ۱۹۰ میلیون برای ماشبن ۲ ایربگ که آنطوری هم که فکر میکنن بعضی ها آپشنی نداره این ماشین بااین پول یکسال پیش میشد توسان واسپورتیج ۲۰۱۷ با موتور GDI خرید تازه مطمئن هستم وقتی تحویل میدن کسی حاضر نیست ۱۶۰ تومن توی بازار بخره اگر هم برای زیرپا میخواهید ونظرتون روی این ماشین هست یکماه صبر ۳۰ میلیون باضافه ۵ تا۶ میلیون سود پولی که نخوابانده اید بنفعتون هست ازطرفی همین که تحویل بدن دیگه قطعه ای بابت گارانتی ندارید چون مدیران هم مثل ایران خودرو دیگه یکساله وقعی به گارانتی ماشین هاش نمیگذاره پس هرکسی ثبت نام کنه مطمئنا متضرر میشه نکنید اینکاررا چون باعث تمام این گرونی ها صنعت نیمه جان خودرو خودمون درایران هست وقتی ملت ایرانی را میخرن وگارانتی معتبری دردسترس نیست چینی ها هم یاد میگیرن وضعف ملت را پیدا میکنن بابا ترابخدا ۶ ماه تحریم کنید کل تولیدی های ایران خودشون قیمت راپایین خواهند آورد بفکر امنیت خانواده وفرزندان خودتون باشید الان خارجی ها درایران که اکثرا گارانتی بدون نقصی را ارائه میدادن مثل کیا موتور نمیتونن نه اینکه نخوان چون سالها مشتری ها پروپا قرص برای خودشون پیداکردن نمیتونن از دست بدن ولی قطعه واقعا کمبود دارن وای به حال این فرصت طلب ها دربازار داغی که ارزانترین ماشین ها را باشرایط فوق العاده راحتی وباقسط های بدون سود وبالتماس میفروختن چون اگر اینکار رانمیکردن کره ای وژاپنی بوفور دردسترس بود ولی حالا که رکودهست وقیمتها رابالا بردن قطعه ها رابیرون میدن آدرس هم بهت میدن ۲ برابرقیمت برای ماشینهایی که گارانتی دارند درمیاد چرا ارزون بدن به ماشینهایی که گارانتی کردن نمیدن سود میبرن ومیدونن بازرسی درکارنیست دراین بازار آشفته پس اشتباه نکنید لطفا
1397/10/11
من در عجبم که اینا امید دارن با این قیمت های تخیلی کسی بره خرید کنه،واقعاً به سلامت عقلی اونایی که میرن ثبت نام می کنند باید شک کرد!!!!
1397/10/13
دوستانی که این متن رو میخونن یا دوستی به نام علیرضا که کامنت منو جواب دادید اگر این متن رو میخونید پس با دقت بخون اینبار که نیای یه چیزی بگی که هیچ ربطی به حرف من نداشت. شما دقیقا جزو اون دسته ای که یه ماشین خریدی گرون شده الان داری با دمت گردو میشکنی. ببین برادر حرف من هیچ ربطی دقت کن هیییییییییییچ ربطی به سلیقه کسی نداشت. موضوع اینه که افزایش قیمت ها چه اون خارجیا چه چینی چه ایرانی هیچ کدوم بازم میگم دقت کن هییییییییچ کدوم رو منطق حتی دلار 10000هزار تومنی نیست. وقتی یه خراب شده ای مثل سایپا میاد میگه یه پراید که اشغال ترین ماشین تولیدی موجود تو 90 درصد دنیاسو و داره بیش از 25 سال تولید میکنه میگه ارزبری داره هنور باید درشو گل گرفت. متوجهی؟ وقتی همون خودرو هایی که شما اسم میاری و خیلی ذوق کردی ماشینت گرون شده رو میری قیمتی که تو چین یا امارات عرضه میشه بدو بدو میاین میگین دیدی دیدی دیدی با ارز اینقدری میشه اینقد اگه یکم فکر میکردی میفهمیدی وقتی یه شرکت میره نمایندگی میگیره و تو اون ابعادماشین وارد میکنه قیمت خیلی خیلی کمتر پاش در میاد. موضوع اینه که به اسم تحریم تا تونستن از گوشت و مرغ انداختن به مردم تا یه پیچ بی ارزش. موضوع اینه که بیان شفاف بگن پراید پژو ام وی ام و همه اینا چطوری داره قیمت گذاری میشه. موضوع اینه که مردم خر فرض نکنن هرکار میخوان بکنن. بنده 12 ساله روزو شب دارم صنعت خودرو رو رصد میکنم رشتمم مکانیک و به اندازه موهای سره شما مقاله خوندم کتاب خوندم در حوزه خودرو و از رو هوا حرف نمیزنم. اگه ماشینه شما تو 5 ساعت فروش رفت خوش بحالت چون رند ترین ماشینا بازارم تو 5 ساعت فروش نرفته که مال شما رفته. البته اینکه همکارت فامیلت دوستت از قبل حرفشو زده بات اومده تو این مدت خریده یه بحث دیگس:)) . حالا فعلا شما ذوقتو برا گرون شدن ماشینت بکن و این نکته رو یادت باشه اگه ماشین 70 تومنیت بشه 200 میلیون معنیش این نیست که شما جزوه رده افراده پولدار رفتی چون اگه توانایی 200 میلیون ماشین خریدن داشتی همون موقع میرفتی یه اپتیما 2017 میخریدی نه ام وی ام. یا حق
1397/10/15
من عضو هیئت علمی دانشگاه هستم و رشته بنده برق بوده. شما پرسیدید با چه منطقی مردم می روند می خرند؟ منم به عنوان یک خریدار و یک نفر از همین اجتماع، برای شما گفتم که معیار اولیه همه پول نیست. اگر تحمل شنیدنش سخت بود ببخشید قصد جسارت نداشتم.
ضمناً جهت اطلاع شما که بنده رو هم ... فرض کردید و هم بدبخت و بی سواد و حسرت کشیده عرض کنم که من دو تا ماشین دارم که دیگری سوناتا yf هست. بنابراین حسرت اپتیما و امثال اون رو هیچ وقت تجربه نکردم و اون موقع که باید می خریدم، خریدم. البته بد برداشت نشه الان هم که این رو دارم میگم به این دلیل هست که احساس کردم دارید به من بی جهت بی احترامی می کنید، برای یک جواب؛ که مخالف نظر شماست!!!
مطلع باشید که هرکسی که اینجا نظر میده لزوماً بی سواد و حسرت کشیده و فقیر و تنگ دست نیست فقط نظرش رو نسبت به موضوعی که خونده اعلام میکنه. نظرات رو خیلی از افراد از قشرهای مختلف می خونن. امیدوارم به شما بر نخوره. الان دیگه تقریباً رده ام در جامعه هم که به لطف نحوه صحبت شما مشخص شد. کسی از گران شدن چیزی که داره ناراحت نمیشه حتی خود شما!!!! و این به معنی سود کردن نیست چون همه اجناس با هم گران می شوند. منکر گرانی هم نیستم. ضمناً در مورد فروش 5 ساعته هم که مسخره کردید آگهی زده بودم و حالا به هر حال معجزه هم اگر بوده به هرحال شده.
نظر شما و همه دوستان برای من محترم هست ولی با آن به دلایلی که قبلاً عرض کردم، مخالف هستم. ضمناً در جواب آقای ناصر هم بگم که اگر چه خرید یک ماشین دست دوم با همان قیمت منطقی هست ولی خیلیا از سوار شدن در ماشین دست دوم به دلایلی که گفتنش طولانی هست رضایت ندارند.
در آخر هم به همه دوستان بگم که نمی شود در جامعه بعد از گرانی هر چیزی بگید نخر، دست دوم بخر. تحریم کن. اونطوری پس گوشت و مرغ و شیر هم باید دست دوم بخریم. هرجوری حساب کنید در شرایط فعلی قیمت ماشین هایی که ارز بری دارند به حالت قبل بر نمی گردد حتی پراید که فکر نمی کنم سایپا طبق ادعایش بتونه بدون کمک چین در داخل به صورت خودکفا تولید کنه.
1397/10/13
درپاسخ به آقا علیرضا که درجواب دوست عزیزمون که گفتند مردم بیان بگن باچه منطقی این پول رامیدن وجواب دادن منطقش اینه که مردم هرچی دوست دارن میخرن وشما باید به نظر مردم احترام بگذارید باید خدمت آقا علیرضا ارز کنم هرشخصی مختار ومجاز هست هرماشینی باهرقیمتی دوست داره بخره اما قضیه نظر گذاشتن اینه که عده ای زود تصمیم نگیرن وبا خواندن نظریه های مردم انتخاب کند همه غرض ندارن ولی وقتی میشه بااین پول ویک کمی بیشتر یکدونه دست دوم سالم کره ای مثل توسان یا اسپورتیج خریدکه هنوز هم قیمت قطعاتش ارزونتر ازچینی هاست هرکسی بااین قیمت این ماشین رابخره مثل اینه که باعرض معذرت خواسته باشه قاطر بخره الاغ را باقاطر اشتباه گرفته باشه وبجای اینکه قاطر بهش بدن الاغ بهش بفروشن دوست عزیز شاید عده ای درآمد بالایی هم داشته باشن ولی دلیل نمیشه پولشون را توی جوی آب بریزن بله یک موقعی مدیران خودرو به تعهدات گارانتی اتومبیلهاش توجه میکرد نسبتا مردم راصی بودن الان هرقطعه ای دردوران گارانتی ازهرمدل ماشینی که شما بگید خراب شده فقط میگن موجود نداریم اگه راست میگن پس چرااینهمه تیراژ خودروی صفر کیلومتر تولیدیهاشون رفته بالا وفروش فوری هم دارن ولی قطعه نمیدن به ماشین هایی که گارانتی هاشون اعتبار داره والان تیراژ تولید مدیران خودرو از تمام شرکتها بالاتره پس همه چیز باید روی حساب باشه
1397/10/17
آقای علیرضا جو متشنج نکن برادر. کی به شما گفت فقیر بدبخت بیچاره؟ قشنگ معلوم که دوس دارین با کلمات بازی کنید. برادر وای بر ما. شما یعنی استاد دانشگاه که هیچی عضو هیئت علمی هم هستید و اینجوری نظر میدید؟؟ وااای بر ما. مشکل ما از همون اموزش و اموزگارای ماست. شما به جا اینکه درس همدلی و اتحاد و به فکر هم بودن به دانشجو ها بدید میگید همه خوشحال میشن از اینکه چیزاشوون گرون شه؟ بله برادر اگه حقوق ماهی 2 میلیون میگرفتی بت میگفتم چقدر خوشحال میشدی. وای بر ما که استادای مملکت طرز فکرشون اینه. شما میگی من که دارم چیزامم گرون شه بقیه هم که در امدشون پایینه .......!!! باریک الله به شما که سوناتا داری البته از انتخاب اون ام وی ام معلومه چقدر ماشین شناسیتون قویه. تا من براتون اینجا لیست بلند بالای مشکلان ام وی ام 315 رو بذارم. به نظر من بهتره همه رو خودشون کار کنند. خداروشکر ما هم ماشین خوب سوار میشیم ولی فرق ما با شما اینه که من ماشین خوب حقه همه مردم ایران میدونم. همه اون کارمنداری زحمت کش حق خانواده و خودشون یه ماشین روز دنیاس. متاثر شدم از اینکه دیدم هیئت علمی دانشگاهی ما این دیدگاه رو داره. انشالله خدا همه رو به راه راست هدایت کنه. شما هم ارزو مندم هر روز ماشینتون گرون تر بشه از اونور برید مایحتاج صد برابر گرون تر بخرید. در ضمن به عنوان صحبت اخر شما اول برادریتو ثابت کن بعد برو سراغ بقیه مثائل. کسی نگفت مردم مایحتاج روزانه شونو نخرن. فک نمیکنم کسی خودرو سر سفره خونوادش بذاره بگه بفرمایید شام ماشین داریم. یا حق. به امید تفکر