موضوعات داغ

لگوی کامیون، بهترین هدیه برای خودرودوستان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مهم نیست چند سال سن دارید، لگو چیزیست که همه به آن علاقه دارند. مخصوصا برای خودرودوستان، اسباب بازی های لگو مدل های مختلفی از خودروها را نیز در بر می گیرند که یکی از معروف ترین آنها پورشه 911 GT3 RS بود که در سال 2016 معرفی شد. این خودروها توسط بخش Lego Technic تولید می شوند. مدل های لکو تکنیک تنوع بالایی ندارند اما در این میان برخی از افراد خوش ذوق هستند که خودروی مورد نظر خود را با لگو می سازند. یکی از این افراد LC-jrx است که اقدام به ساخت یکی مرسدس بنز Zetros 1833 کرده است. برای کسانی که با این خودرو آشنایی ندارند باید اشاره کنیم که مرسدس بنز Zetros در کشورهای بسیاری به فروش رفته و در بخش حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد.

این لگو اما نسخه‌ی کمپ این خودرو است که مخصوص اکتشاف و گشت و گذار در طبیعت ساخته شده بود. مرسدس بنز Zetros با توجه به ارتفاع بالا و توانایی های خود یکی از بهترین گزنه ها برای آفرود است. این لگو یک خودرو رادیو کنترل بوده و برای همین جایی که باید باک سوخت باشد را باتری ها به خود اختصاص داده اند. درون هر یک از چرخ های این لگو نیز یک موتور مستقل قرار دارد. دقت jrx در ساخت این کامیون ستودنی است به طوری که حتی صندلی راننده و سرنشین نیز از لگو ساخته شده اند.
مدل واقعی این خودرو هر انتظاری که از یک خودرو داشته باشید را می تواند برآورده کند و به نوعی فقط نمی تواند پرواز کند. در ادامه ویدیوی زیر را ببینید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد