موضوعات داغ

شروع تولید هن تنگ در ایران + فیلم و گزارش تصویری خط تولید

عکس مطلب اول
روز گذشته شرکت عظیم خودرو تولید اولین سری از خودروهای چینی هن تنگ را در خط تولید خود آغاز کرد. خط تولید این شرکت در بروجرد قرار داشته و این شرکت در اقدامی مثبت از رسانه ها نیز دعوت کرده بودند تا از خط تولید بازدید کنند.
عظیم خودرو فعلا دو محصول از هن تنگ یعنی مدل های X5 و X7 را برای عرضه در بازار ایران در نشر گرفته و پیش فروش آنها از چند وقت پیش شروع شده بود. این خودرو ها به زودی و بار راه افتادن خط تولید تحویل مشتریان خواهند شد.

تولید محصولات هن تنگ در ایران به صورت CKD انجام خواهد شد و تمامی قطعات از چین به ایران ارسال شده و در اینجا مونتاژ می شوند. عظیم خودرو که قبلا تولید فوتون ساوانا را نیز انجام داده و توانسته خودروها را به مشتریان خود تحویل دهد وعده داده تا پایان سال جاری به تعهدات خود در خصوص مدل های هن تنگ نیز عمل خواهد کرد. در ابتدا قرار است تولید مدل X7 و سپس با کمی فاصله تولید مدل X5 آغاز خواهد شد.

در خصوص شرکت هن تنگ باید بدانید که این خودروساز یک سازنده ی خودروهای لوکس چینی است که در سال 2013 تاسیس شده و با شرکت های بزرگ خودروسازی نیز همکاری دارد. لوکس ترین خودروی این شرکت یعنی مدل X7 نیز به امکاناتی مانند شش ایربگ، سقف پانوراما، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی های برقی جلو، تهویه خودکار سه گانه، صندوق عقب برقی، هداپ دیسپلی، دوربین 360 درجه، ترمز دستی برقی، سیستم حرکت در سراشیبی، کروز کنترل، سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری و اتوهلد مجهز است.
موتور 4 سیلندر 2 لیتری این خودرو دارای توربو بوده و می تواند 190 اسب بخار قدرت و 250 نیوتون متر گشتاور تولید کند. در ادامه تصاویر اختصاصی تهیه شده توسط گروه خودروبانک از خط تولید شاسی بلند هن تنگ در شرکت عظیم خودرو را می توانید مشاهده کنید.
در این خط تولید خودروی ساوانا نیز تولید می شود که در زیر فیلمی از این خط تولید را می توانید مشاهده کنید:

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/16
وااای...هن تنگ...!!!
من آرزوم از بچگی این بود که هن تنگ برونم.
مرسی عظیم خودرو که هستی!!!
1397/10/17
اینم قطعات مونتاژی که از قبل وارد کردن و ته انبار مونده ، چهارتا درست میکنن و دیگه هم فروش تعطیل میشه هم خدمات پس از فروش و قطعات هم موجود نیست ، هرکی میره با این قیمت تخیلی این ناشناخته رو میخره باید پای عواقبش هم بشینه فردا نرین جلوی شرکت شعار بدین ، سری که درد نمیکنه دستمال نمیبندن
1397/10/17
تاسف باره!!! یه زمانی تو ایران ماکسیما ریو زانتیا مگان تولید میشد!!! این اشغالهای چینی به غیر از ایران کجای دنیا تولید میشن!!!!
1397/10/17
اين چه خط توليديه مثلا اسم اينجا رو گذاشتن کارخانه بيشتر شبيه کارگاه من تو يه شرکت لوازم خانگي کره اي تو ايران کار ميکنم که خط توليد تو ايران داره واقعا اونو نميشه با اين مقايسه کرد چه برسه به کارخونهاي ماشينهاي مطرح خجالت آوره قفسه قطعات کنار خط مونتاژ؟؟؟؟؟؟؟
1397/10/17
امیدوارم که تعطیل نشه.چندین خانواده از اونجا نون میخورن...
1397/10/20
بابا دارن جنگنده های چهل ساله پیشو می‌سازند این آشغال هارو بزارید توچشاتون من موندم تواین مملکت چه خبره قانون خاش از قانون های جنگل هم عقب افتاده تره البته روحانی رییس‌جمهور ه دیگه استاد گند زدن به هرملتی
1397/12/3
سلام
خسته نباشید
ببخشید مزاحم شدم
من از مشتریان عظیم خودرو هستم، هن تنگ ثبت نام کردم، میخواستم بدونم شما که اونجا بودید و انبار قطعه عظیم خودرو رو بازدید کردین چه میزان قطعه وارد کردن؟؟؟؟ من واقعا نگران هستم اگر امکانش هست جواب بدید، با تشکر.