موضوعات داغ

جزییات پیشنهاد مجلس درباره سهمیه‌بندی بنزین در سال آینده

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس در مصاحبه با خبرگزاری های داخلی پیشنهاد کمیسیون برای سهمیه‌بندی بنزین در سال آینده را تشریح کرد.
به نقل از تسنیم ، هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره طرح پیشنهادی این کمیسیون در خصوص سهمیه بندی بنزین در سال آینده توضیح داد که جلسات کمیسیون انرژی پیوسته در حال برگزاری بوده و این کمیسیون پیشنهادات مختلف اعضای خود را بررسی می کند.
وی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات نمایندگان درباره سهم صندوق توسعه ملی از فروش نفت بود، افزود: نمایندگان پیشنهاد کردند که درآمد ناشی از فروش نفت در بودجه سال 98 حذف و تمامی این درآمد به صندوق توسعه ملی واریز شود تا این درآمد صرف پروژه‌های عمرانی، تولید و همچنین ایجاد اشتغال شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در صورتی که درآمد نفت از بودجه 98 حذف شود باید منابعی جایگزین آن معرفی شود که حذف معافیت‌های مالیاتی برخی از دستگاه‌ها و اصلاح سیستم اخذ مالیات و غیره را از جمله راهکارهای برای تامین منابع جایگزین نفت در بودجه مجلس مطرح شد.
خادمی با بیان اینکه در این جلسه بحثی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال 98 نشد، اظهار داشت: تعلق گیری بنزین به افراد به جای خودروها پیشنهاد اعضای کمیسیون درباره سهمیه‌بندی بنزین در سال آینده است که این پیشنهاد نیز در حال ارزیابی و بررسی است.
بنا به گفته های نماینده مردم ایذه هر دو پیشنهاد مذکور در حال بررسی و ارزیابی بوده که در صورت موافقت کمیسیون انرژی باید به تصویب نمایندگان در صحن علنی مجلس نیز برسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/22
ما هنوز یادمون نرفته تا یکماه پیش از مردم اصرار برای سهمیه بندی بنزین و از آقایون انکار این موضوع!خدا رو شکر ماه هیچ وقت تا ابد پشت ابر نمی مونه و با این اظهارات درستی پیش بینی مردم نمایان شد!