موضوعات داغ

فروش مجدد هیوندای آزرا و هیوندای النترا توسط کرمان موتور از روز شنبه

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای موتورز کره جنوبی در کشور، خبر از فروش 2 خودروی هیوندای در آینده نزدیک را به مشتریان خود داده است و این دو محصول از تولیدات پرطرفدار هیوندای خواهند بود که با شرایط فروش متفاوتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
هنوز جزییات شرایط فروش از سوی کرمان موتور اعلام نشده است، اما گفته می شود طرح فروش 2 خودروی "هیوندای آزرا" و "هیوندای النترا" توسط گروه خودروسازی کرمان موتور از روز شنبه 22 دی ماه و با شرایط فروش جدید و متفاوتی به مشتریان عرضه خواهد شد که جزییات آن پس از اعلام کرمان موتور مورد بررسی بیشتر خودروبانک قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/20
اگه آزرا و النترا رو کمتر از قیمت بازار قیمت گذاری کنه ارزش خرید داره و البته قیمت ها هم کاهش پیدا میکنه ولی اگه بخواد هم قیمت بازار باشه ارزش خرید نداره.این ماشین ها چندین ماه زیر آفتاب و توی شرایط بد بودن و حتی یه استارت هم نخوردن. عملا ماشین آسفالت شده توی اون شرایط.
1397/10/20
از آب گل آلود ماهی گرفتن یعنی همین.
نخرید مردم نخرید.این ماشین با همین قیمت تو بازار موجوده.
1397/10/20
وقتی اس 5 رو گذاشتن 230 و وقتی چری تیگو7 هست 350 مشخصا با قیمت 400 تا 600 باید روبرو بشیم!!! که اونم 10تا دونه وارد میکنن دلال میخره میره بازار آزاد!!!!