موضوعات داغ

بهترین مرسدس بنز E350 را در سایت دیوار ببینید

عکس مطلب اول
وقتی برای اولین بار با مرسدس بنز e350 مواجه می‌شود، متوجه دماغه‌ی کشیده‌ی آن می‌شوید. این خودرو از بنز S کلاس جمع و جورتر است، همچنین نسبت به آن کلاس خودرویی اسپورت‌تر و چابک‌تر نیز هست. ارتفاع این خودرو تا زمین کم‌تر از ارتفاع سایر مدل‌ها طراحی شده تا حس اسپورت بودن را بیشتر القا کند. همانند S کلاس‌ها داخل کابین e350 نیز می‌توانید ال‌ای‌دی آبی رنگ را ببینید که کابین را روشن کرده. این نور می‌توانید به ۶۴ رنگ مختلف تغییر کند. مواد اولیه مورد استفاده مانند سایر محصولات بنز مرغوب هستند. کمپانی بنز همیشه تولید محصول بادوام را هدف قرار داده، به همین دلیل مسلما حتی خرید بنز دست دوم نیز گزینه‌ی مطلوبی به حساب می‌آید. در واقع یک بنز همیشه یک بنز می‌ماند. این کیفیت برگرفته از شعار (یا بهترین یا هیچ) شرکت مرسدس بنز است. در طراحی نمی‌توانید نقصی پیدا کنید. شاید رفاه داخل کابین به اندازه‌ی کلاس اس نباشد، اما به هیچ وجه ضعف ندارد.

سفری به داخل کابین
۴ کانال تهویه اتوماتیک و یک فیلتر هوا برای افزایش کیفیت هوا تعبیه شده‌اند. کانال‌های تهویه‌ی مطبوع برای سرنشینان عقب به صورت جدا تدارک دیده شده‌اند. صندلی‌ها امکاناتی بیشتر از آنچه در ظاهر نشان می‌دهند دارند. صندلی‌های جلو ماساژور، گرم‌کن و سرد کن دارند و همچنین کاملا برقی هستند. با خواباندن صندلی‌های عقب می‌توانید فضای صندوق عقب را به اندازه‌ی صندوق عقب یک شاسی بلند افزایش دهید. صفحه نمایش این خودرو لمسی نیست و شما باید با ماوس و دکمه‌های کنترلی کار کنید. بنز e350 با اپل کار پلی و اندروید اتو تطابق دارد و سیستم سرگرمی خوبی را مهیا می‌کند. ممکن است اگر با این سیستم آشنا نباشید تا چند روزی گیج شوید؛‌ بعد از مدتی متوجه می‌شوید که این سیستم بسیار هوشمندانه طراحی شده است. فرمان خودرو حساس به سرعت است و در سرعت بالا شما را آگاه می‌کند. آینه‌ها، چراغ‌ها و شیشه‌ها نیز کاملا برقی هستند. همچنین سنسوری در آینه‌های بغل تعبیه شده که در صورتی که خودرویی بیش از حد از کنار به خودروی شما نزدیک شود شما را آگاه خواهد کرد.

قلب بنز e350
بنز e350 در هنگام رانندگی خودروی مطیع و ایمنی به نظر می‌رسد. حداکثر سرعت آن مانند بیشتر خودروهای هم‌کلاس بنز به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی حدود ۷ لیتر، در داخل شهر ۹.۵ لیتر و در خارج شهر ۵.۵ لیتر برای پیمایش هر ۱۰۰ کیلومتر است. باک این خودرو حدودا ۸۰ لیتر ظرفیت دارد. شتاب صفر تا صد برای این خودروی شبه اسپورت ۶.۹ ثانیه اعلام شده است. موتورش ۳۴۹۸ سی‌سی حجم دارد و قدرت آن ۳۰۶ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه است. گشتاور آن نیز به ۳۷۰ نیوتون متر در ۵۲۵۰ دور در دقیقه می‌رسد. مهندسان بنز استانداردترین تجربه راندن را به شما هدیه می‌کنند.

از کجا به قیمت بخرم؟
در حال حاضر بازه قیمتی برای این مدل از بنز بسته به سال تولید و میزان سلامت خودرو بین ۳۰۰ الی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است. بهترین مرجع برای مقایسه‌ی قیمت‌های این خودرو سایت دیوار است، عبارت خرید بنز e350 را در بخش جست و جو تایپ کنید و سپس نتایج را بررسی کنید. قیمت مدل‌های سال ۲۰۰۳ حدود ۳۰۰ میلیون تخمین زده می‌شود. یک بنز e350 سال ۲۰۱۳ با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد را حدود ۹۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده‌اند. خودروی دیگری مربوط به همان سال با ۷ هزار کیلومتر کارکرد به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: ویرلن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/22
این ماشین مال کیه که تبلیغ فروش اونو گذاشتین؟
مال هر کس که هست آگهی فروشش رو همه جا گذاشته
امروز سایت زومیت هم همین خبر رو دیدم