موضوعات داغ

بررسی ویدیویی نسل هفتم بی ام و سری سه + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نخستین نمونه های بی ام و سری 3 در سال 1975 میلادی به بازار عرضه شدند و از آن زمان تا کنون، بیش از 15 میلیون نمونه از این سری به فروش رفته اند. بی ام و سری سه در این سالها توانسته شهرت مناسبی را برای خود دست و پا کند و اکنون نسل هفتم این خودرو، به بازار وارد شده است. این نسل با کد G20 به بازار عرضه خواهد شد و از ماه مارس، در دسترس خریداران در انگلستان خواهد بود. یکی از معمول ترین تیپ های این خودرو، X360i xDrive است و در ویدیویی که در ادامه می آید، سایر تیپ بندی ها نیز معرفی خواهند شد.
بی ام و سری 3 در بازار دو رقیب عمده دارد، نخستین آن ها جگوار XE است که در سال 2015 به بازار عرضه شد و توانست پویایی مناسبی را در این بخش از بازار به وجود آورد. دیگر رقیب بی ام و سری 3 ، آلفارومئو جولیا است که در سال 2016 وارد بازار شد و توانست ستایش خریداران را بابت ارایه بهترین عملکرد خود جلب کند. تلاش بی ام و در ساخت نسل هفتم سری 3 ، ارایه رقیبی برای جگوار یا آلفارومئو نبوده، بلکه هدف آن ها ارایه یک سری 3 واقعی بوده است، یعنی خودرویی که در هنگام رانندگی عملکرد درخشانی داشته باشد و بتواند هر زمان که راننده نیاز دارد، آرامش بخش یا هیجان انگیز باشد.
در حال حاضر خودروهای سری 3 ، سری 5 و سری 7 بی ام و شباهت های فراوانی به یکدیگر دارند و در حقیقت بر یک اساس توسعه یافته اند، بنابراین نسل های جدید هر سه خودرو بزرگتر، ایمن تر و سبک تر از نسل های قبلی شده اند. مقررات ایمنی خودرو در برخورد از جلو سخت گیرانه تر شده اند و کاپوت خودروها باید کوتاه تر طراحی شود، همین مساله موجب شده تا بی ام و چالش های جدیدی در طراحی ظاهر خودروهایش داشته باشد. ادامه توضیحات را در ویدیو زیر خواهید دید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/24
خیلی خوبه ویدیویی بررسی ماشین ها رو اینجوی می زارید اما کاش دوبله می کردید یا زیر نویس
1397/10/25
به جای این همه ماشین ایرانیزه و چینی، سری3 فعلی که در ایران هست را بررسی ویدیویی کنید