موضوعات داغ

هوندا سیویک 1000 اسب بخاری + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی بیسیموتو Bisimoto یکی از قدیمی ترین تیونرهای آمریکاست و اخیرا یکی از بهترین پروژه های خود را معرفی کرده است. این خودرو یک هوندا سیویک نسل EF استیشن واگن است که به سیستم چهارچرخ محرک اختصاصی و یک موتور توربوشارژر دار 4 سیلندر مجهز شده که می تواند بیش از 1000 اسب بخار قدرت تولید کند.
موتور این سیویک K24 نام داشته و به شدت تقویت شده است. به گفته ی تیونر مانیفولد اگزوز این موتور به صورت یکپارچه با سرسیلندر ساخته شده و سبب شده تا مسیر توربوشارژر کاهش پیدا کند و به این ترتیب تاخیر توربو به حداقل رسیده است. بخش های دیگری نظیر پیستون، شاتون و … نیز همگی تغییر کرده اند.
نیروی فوق العاده ی این موتور با استفاده از یک گیربکس سکوئنشال به سیستم چهارچرخ محرک تحویل داده می شود و برای چسبندگی بیشتر چرخ ها در هنگام شتاب گیری از دیفرانسیل تقویت شده ی هوندا CR-V در محور عقب استفاده شده است.
در داخل کابین هم تیونر اقدام به نصب آمپرهای دیجیتالی، فرمان اسپرت Momo با قابلیت جدا شدن و رول کیج کرده است. روی فرمان این خودرو دو کلید به چشم می خورند که یکی مربوط به سیستم آنتی لگ توربو و دیگر بوق هستند. فیلم زیر توانایی های این هوندا سیویک را نشان می دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد