موضوعات داغ

سرنوشت 9 میلیارد دریافتی از مردم برای صدور کارت سوخت

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر کارت سوخت شما در شرکت پست جامانده باشد این شرکت در ازای دریافت 10 هزار تومان پول کارت سوختتان را به شما تحویل خواهد داد.
گفته می شود در حدود 924 هزار کارت سوخت از سال 1393 تا سال 1397 در شرکت پست جا مانده و بنا به دلایل مختلفی به دست مالکان خودروها نرسیده است که با احتساب هر کارت سوخت 10 هزار تومان مبلغی بیش از 9 میلیارد تومان از مردم اخذ خواهد شد.
مالکان این کارت های سوخت می توانند از طریق سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) از این‌ که کارت سوخت آن‌ها در شرکت پست است یا خیر، اطلاع کسب کنند.
به نقل از ایسنا، بنا به گفته های زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبلغ 9 میلیارد فوق هزینه صدور کارت و متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.
سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تایید این موضوع که هزینه‌ای که شرکت پست از مردم می‌گیرد، به حساب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی واریز می شود عنوان کرد البته این مبلغ متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست، بلکه صرف هزینه صدور کارت، هزینه پست و هزینه شخصی‌سازی می‌شود. در واقع شرکت ملی پخش مبلغی دیگر هم به این مبلغ اضافه می‌کند تا بتواند هزینه تامین کارت را انجام دهد.
با توجه به گفته های او، روند دریافت مبلغ 10 هزار تومانی از مردم از روز نخست برقرار بوده و متعلق به زمان حال نیست.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص هزینه مربوط به خرید و صدور کارت سوخت نیز توضیح داد که هر کارت، نزدیک به دو درهم خریداری می‌شود و علاوه بر آن، برای هر کارت 400 یا 500 تومان هزینه می‌کنیم و جمع هزینه حدود 12 هزار تومان می‌شود. هزینه پست را هم باید نظر گرفت که با این اوصاف کل هزینه‌ها بیش از 16 هزار تومان می‌شود، اما 10 هزار تومان از مردم گرفته می‌شود و سایر هزینه‌ها را شرکت ملی پخش تامین می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/27
کلا هر فراخوانی برای بردگی میدن مردم صف میکشن برای برده شدن