موضوعات داغ

15 خودرو که خریداران اولیه آن را برای 15 سال و بیشتر نگهداشته اند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
براساس یک مطالعه و تحقیق توسط تحلیلگران بازار IHS Markit، متوسط سن وسایل نقلیه سبک در کشور ایالات متحده آمریکا نزدیک به 12 سال است و همچنین میانگین طول مالکیت یک اتومبیل از سال 2006 تاکنون به طور میانگین 80 ماه خواهد بود و گاهی اوقات برای صاحبان اصلی و خریداران اولیه یک وسیله نقلیه، این میانگین به عدد 52 ماه خواهد رسید. اما باتوجه به تحقیقات صورت گرفته، برخی مشتریان هم وجود دارند که اتومبیل اول خود را برای 15 سال و یا بیشتر هم نگه می دارند که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی این موضوع جذاب و جزییات لیست آن داشته باشیم.
همانطور که گفتیم، صاحبان اصلی یک وسیله نقلیه حدودا برای 7 سال اتومبیل خود را نگه می دارند و سپس اقدام به فروش آن می کنند. با این حال صاحبان وفاداری هستند که مایل به نگه داشتن اتومبیل خود برای همیشه و رانندگی طولانی مدت با آنان خواهند بود که اغلب آنان مشتریان محصولات تویوتا هستند و نکته جالب اینجاست که در این لیست آمریکایی، حتی یک خودروی آمریکایی هم دیده نمی شود و تمامی لیست را برندهای ژاپنی تشکیل می دهند که لیست آن در زیر قرار گرفته است.

15 <a href='https://www.khodrobank.com/cars'>خودرو</a> که خریداران اولیه آن را برای 15 سال و بیشتر نگهداشته اند

15 خودرو که خریداران اولیه آن را برای 15 سال و بیشتر نگهداشته اند

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/29
کلا لیست شد تویوتا
دمش گرم خداییش...
1397/10/29
جالبه ، بيشتر از 70درصدش محصولات تويوتا بوده . من كه تا حالا هيچ ماشين ژاپني نداشتم . ولي واقعاً جاي تامل داره كه همه محصولات اين ليست محصول ژاپن بوده .
1397/11/3
دمشون گرم خودروسازهای ژاپنی ، واقعا دمشون گرم .