موضوعات داغ

بررسی قیمت حواله خرید هن تنگ از سایت دیوار

عکس مطلب اول
این روزها در بازار خودرو شاهد افزایش قیمت بسیار زیادی هستیم و در مورد خودروهای شاسی بلند این افزایش قیمت روند نجومی دارد بطوریکه در گذشته شما می‌توانستید با بودجه 300 میلیون تومانی انتخاب‌های بسیار زیادی در خرید خودروی شاسی بلند با کیفیت داشته باشید اما درحال حاضر این انتخاب‌ها بسیار محدود شده‌اند و باید برای خرید آن خودروها چیزی بیش از 400 میلیون تومان هزینه کنید.
از سوی دیگر خودروهای کمپانی‌های چینی با حضور خود در ایران توانسته‌اند گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی که توانایی تامین بودجه‌های چند صد میلیون تومانی برای خرید خودروهای شاسی بلند را ندارند، باشند. به طور مثال کمپانی نوظهور چینی به نام هن تنگ به تازگی وارد بازار خودروی ایران شده است و در گام نخست با کپی برداری از خودروهای فولکس واگن و لکسوس RX سعی داشته تا توجه خریداران را به خود جلب کند. لازم به ذکر است که این خودرو در بازار ایران در دو مدل هن تنگ X5 و هن تنگ X7 عرضه خواهد شد.
شاید با خودتان بگویید که خودروهای چینی آوازه چندان خوبی در ایران ندارند و بسیاری از خریداران از اینکه خودروی چینی انتخاب کرده‌اند ناراضی هستند اما این را باید بگوییم که چینی‌ها نیز وارد بازار رقابت با خودروهای اروپایی شده‌اند، استانداردها و کیفیت محصولات خود را افزایش داده‌اند و در تلاش هستند تا فروش خودروهای خود را در ایران بالا نگه دارند پس بهتر است با با توجه به بودجه‌ای که دارید این دو مدل هن تنگ را بررسی کرده و از ان غافل نشوید.

هن تنگ

هن تنگ

قیمت حواله هن تنگ
اگر ویژگی‌های هن تنگ توجه شما را جلب کرده، توصیه می‌کنیم حتما سایت دیوار را بررسی کنید چرا که در آگهی‌های خرید و فروش هن تنگ ، شما با بودجه‌ای بالغ بر 99 میلیون تومان تا 235 میلیون تومان می‌توانید حواله هن تنگ را بخرید.
ناگفته نماند که هنوز قیمت قطعی هن تنگ مشخص نشده است. برای مثال در سایت دیوار در جایی فروشنده‌ای حواله هن تنگ را با شرایط، هن تنگ x7فول، با سود مشارکت 27% به مبلغ 105میلیون تومان بفروش گذاشته و در توضیحات نوشته شده که قیمت نهایی این خودرو توسط شرکت واردکننده 231 میلیون تومان اعلام گردیده و در اردیبهشت 98 با واریز باقیمانده پول، خودرو تحویل داده خواهد شد. یا در آگهی دیگری فروشنده اعلام کرده که در تیر 97 این خودرو را پیش‌خرید کرده و بابت آن 90 میلیون تومان پرداخت کرده است و تحویل خودرو در فروردین 98 خواهد بود. این فروشنده حاضر است به‌صورت توافقی حواله خود را بفروشد.
همچنین در بررسی آگهی های هن تنگ X5 در سایت دیوار فروشنده‌ای حواله خود را که در تیر97 خریداری کرده است را به قیمت 95 میلیون تومان بفروش گذاشته است، این فروشنده مدعی است که با پرداخت مانده مبلغ در ماه بهمن، خودرو تحویل داده خواهد شد.
برخی می‌گویند قیمت این خودرو 330 میلیون تومان، برخی دیگر می‌گویند قیمت آن 270 میلیون تومان است. اما از طرف شرکت وارد کننده قیمت 269 میلیون تومان برای این خودرو در نظر گرفته شده است، پس در واقع تا این خودرو وارد بازار نشده است نمی‌توان قیمت قطعی هن تنگ اعلام کرد.
در نهایت باید بگوییم در بازار رقابتی خودرو، چینی‌ها نیز در تلاش هستند تا جایگاه خود را در ایران و سایر کشورها تثبیت کنند، حس اعتماد خریداران را جلب کرده و در بازار خودرو حرفی برای گفتن داشته باشند پس باید منتظر ماند و دید که آیا کمپانی هن تنگ مصداقی برای این موضوع به شمار می‌رود یا خیر؟

منبع: ویرلن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد