موضوعات داغ

شرایط فروش بی ام و 530 با اقساط 24 ماهه از سوی پرشیا خودرو اعلام شد

عکس مطلب اول
شرکت پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش بی ام و در ایران، برای رفاه حال متقاضیان و دوستداران برند بی ام و، شرایط فروش اقساطی بی ام و 530 را به مدت محدود در نظر گرفته است. در این شرایط فروش، سدان سری پنج بی ام و در چند تیپ و با شرایط محدود و با اقساط 24 ماهه به مشتریان واگذار می شود.
نسل جدید بی ام و سری پنج، به دلیل استفاده از پلتفرم مشترک با سری هفت، بسیار شبیه به این سری از آب در آمده که برای مالکان می تواند یک نکته مثبت باشد. این نسل از سری پنج، با کد G30 شناخته می شود و جایگزین نسل قبلی شده است که کد F10 را به خود اختصاص داده بود. تفاوت اصلی این دو نسل را می توان در چراغ های جلو یافت، چسبیدن چراغ‌ های اصلی به جلو پنجره موجب تمایز این نسل و نسل پیشین آن شده اند.
برای رفاه حال متقاضیان، آنها تنها نیاز به پرداخت سی درصد از قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت دارند و تحویل خودروها فوری خواهد بود. همچنین خودروهای عرضه شده دارای 5 سال گارانتی پرشیا خودرو و دو سال سرویس رایگان BSI هستند. علاقمندان جهت اطلاع از جزییات شرایط فروش می توانند با تلفن 4591 تماس حاصل نمایند یا به دفتر مرکزی این شرکت واقع در جاده مخصوص کرج ، ضلع شمالی ،کیلومتر 5 مراجعه نمایند یا به نمایندگی های فروش پرشیا خودرو در سرتاسر کشور مراجعه کنند . لیست نمایندگی های این شرکت نیز در وب سایت پرشیا خودرو به آدرس https://persiakhodro.ir موجود است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/3
انقدر قیمتش تخیلی هست روشون نشده تو آگهی قیمت اعلام کنن ، بابا ملت پول خرید پراید رو هم ندارن
1397/11/3
این هم برای مردم نیست ،برای یه مشت انگل زاده و انگل سرمایه های مردم هست.