موضوعات داغ

اولین اطلاعات و تصاویر از نسل جدید فولکس واگن گلف؛ جذاب ترین هاچ بک جهان

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا شرکت‌های بزرگ خودروسازی در استتار کامل به آزمایش محصولات خود در پیست های اتومبیلرانی و یا جاده های استاندارد مشغول می شوند، اما گویا فولکس واگن به این موضوع اعتقاد ندارد و نسل جدید فولکس واگن گلف را بدون هیچگونه پوشش استتار به خیابان ها آورده است تا یک لقمه چرب و راحت برای عکاسان جاسوسی و زحمت ندادن به طراحان مستقل صنعت خودروسازی برای طراحی گرافیکی این خودرو با توجه به تصاویر جاسوسی استتار شده باشد.
با انجام چنین کاری، قطعا فولکس واگن جذابیت معرفی نسل جدید فولکس واگن گلف و سورپرایز کردن هواداران خود را در معرفی رسمی از دست خواهد داد. اما فولکس واگن همچنان یک برگ برنده دارد و آن هم مشخصات فنی اتومبیل خواهد بود که هنوز ناشناخته باقی مانده و با معرفی رسمی ارائه خواهد شد، هرچند پیش بینی شده است که شرکت خودروسازی فولکس واگن علاوه بر پیشرانه‌های متنوع بنزینی و دیزلی، یک سیستم محرک هیبریدی هم برای مشتریان خود برای اولین بار در نظر گرفته باشد.

تصویر جاسوسی از نسل هشتم فولکس واگن گلف

تصویر جاسوسی از نسل هشتم فولکس واگن گلف


طراحی اتومبیل مهم ترین قسمتی خواهد بود که در تصاویر اتومبیل شاهد تغییر زیاد آن هستیم. متاسفانه امکان نزدیک شدن و تهیه عکس از داخل کابین فولکس واگن گلف نسل جدید وجود نداشته است، اما همین تصاویر گرفته شده از نمای بیرون می تواند چهره فولکس واگن گلف نسل هشتم را پیش از معرفی رسمی به طرفداران نشان دهد که در این خصوص می توان به یک طرحی خوب و جذاب در قسمت عقب اشاره داشت، اما جلو یک طراحی ساده‌تر و اتوکشیده دارد که در مدل‌های فرعی همچون مدل‌های گلف R یا GTI و...، تقویت و تزریق جذابیت به چهره اتومبیل انتظار می رود که می توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/5
جلوش شبیه فولکس واگن ارتئون شده.