موضوعات داغ

سهمیه‌بندی روزی یک لیتر بنزین برای هر فرد زیبنده ملت ایران نیست

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس به تازگی در مصاحبه با خبرگزاری های داخلی توضیح داده است که تصمیم گیری در خصوص حامل های انرژی به خصوص بنزین باید بسیار کارشناسانه صورت بگیرد چرا که تاثیرگذاری آن در جامعه ما بسیار زیاد است.
به نقل از ایسنا، کوروش کرم‌پور حقیقی با اشاره به ضرورت انجام کار کارشناسی در خصوص هرگونه تصمیم گیری در زمینه حامل های انرژی، بیان کرد: روال کار مجلس شورای اسلامی به این صورت است که طرح یا لایحه مطرح شده در مجلس بر اساس موضوعیتی که دارد به کمیسیون های مربوط ارجاع می‌شود که در خصوص انرژی نیز انرژی باید کار کارشناسانه و تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
نماینده مردم فیروزآباد در مجلس در ادامه توضیح داد که طرحی که اخیرا تحت عنوان هر ایرانی روزی یک لیتر بنزین مطرح شده هنوز در اختیار کمیسیون انرژی گذاشته نشده است و کار کارشناسی بر روی آن صورت نگرفته است. بنده به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون با دیدن کلیات این طرح با آن مخالف هستم. برای مخالفت خود نیز دلایلی دارم اما هنوز جزئیات این طرح را ندیدم.
وی توضیح داد که پیاده سازی چنین طرحی تا پیش از این در هیچ کشوری صورت نپذیرفته و اینگونه سهمیه بندی زیبنده ملت ایران نیست.
کرم پور در انتها تاکید کرد که تصمیم گیری در خصوص حامل های انرژی به خصوص بنزین باید بسیار کارشناسانه صورت بگیرد چرا که تاثیرگذاری آن در جامعه ما بسیار زیاد است و باید تا حد ممکن تاثیرات منفی ناگزیر حذف شود و کشور برای چالش هایی که ممکن است پیش رو داشته باشد آماده شده باشد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/10
نکنه سوار پراید و 405 و 206 فسیل اونهم به قیمت جهانی فولکس گلف شدن کاملا در شان ملت ایرانه؟!؟!؟!؟
ای خدا....
1397/11/11
توی مملکت نفت خیز، صحبت سهمیه بنزین ديگه چيه؟!
يه زمان ميگفتن آفریقای جنوبی مردمش روی طلا زندگی میکنن ولی از گرسنگی میمیرن، وضع ما هم همونه
1397/11/11
قبل از سهمیه بندی بار سفر ببندید که بعدش برای همیشه از این سرزمین برید گم بشوید