موضوعات داغ

نوبت اعتراض به ثبت‌نام کنندگان 207 صندوقدار رسید + تصاویر

عکس مطلب اول
با توجه به اینکه تمام حواله‌های عادی خودروهای سایپا و ایران خودرو تا تاریخ 30 دی ماه شامل افزایش قیمت نمی‌شود، ثبت نام کنندگان 207 صندوقدار که قبلا تکمیل وجه کرده و خودروی خود را نیز تحویل گرفته‌اند صبح روز دوشنبه 8 بهمن ماه دست به اعتراض زده و خواستار تجدید نظر در نحوه قیمت گذاری پژو 207 صندوقدار شدند.
پژو 207 صندوقدار در حالی از سوی ایران خودرو 104 میلیون تومان قیمت گذاری شده که نمونه بدون صندوق این خودرو برچسب قیمتی 50 میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است و این اختلاف قیمت برای صندوق خودرو منطقی به نظر نمی رسد.
ثبت نام کنندگان معترض اند با توجه به گفته های وزیر خودروهای پیش فروش شده با مهلت تحویل تا 30 دی ماه شامل افزایش قیمت نمی شوند و 207 های صندوق داری که آن ها در اسفندماه سال گذشته ثبت نام کرده اند قرار بود ماه های خرداد، تیر، مرداد و شهریور سال جاری به آن ها تحویل داده شود.
بنابراین تکمیل وجهی که براساس قیمت های جدید توسط این خریداران برای تحویل گرفتن خودروهایشان صورت پذیرفته غیرقانونی است و قیمت خودروهای مذکور باید براساس قیمت آن ها در زمان تحویل قید شده در قرارداد محاسبه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد