موضوعات داغ

چری با وجود تحریم‌ها بازار ایران را ترک نمی‌کند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی چری، مراسم ویژه‌ای با حضور مدیران ارشد، مشتریان این برند و اصحاب رسانه برگزار و محصول جدید خود را به صورت رسمی رونمایی و قیمت‌گذاری کرد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، شو چینگ سونگ قائم‌مقام مدیرعامل چری در مراسم رونمایی از محصول جدید چری، اظهار داشت: شرکت مدیران خودرو سابقه ۱۵ ساله خودروسازی دارد و در این مدت بازار خودرو با نوسانات زیادی همراه بوده، اما به هیچ عنوان عقب‌نشینی نکردیم و در این مدت زمانی، ۱۰ محصول جدید روانه بازار کردیم. همچنین نگاه ویژه‌ای به بازار و مشتریان داریم و از سال ۲۰۱۵ که چری به بازار ایران وارد شد هر سال دو مدل جدید به محصولات این برند اضافه شده است. عاملی که باعث می‌شود ما به جلو حرکت کنیم اعتماد مشتریان به ما است، در این ۱۵ سال فعالیت نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر از محصولات ما استفاده کرده‌اند و این موضوع به ما قدرت ادامه بکار می‌دهد. در حال حاضر در ایران ورود خودروهای خارجی ممنوع بوده و مشتریان ما باید خودروهای خود را از بین گزینه‌های داخلی انتخاب کنند. حال با این شرایط برنامه ما در این سگمنت رفع نیاز مشتریان با آریزو۶ است. وی ادامه داد: در حال حاضر میزان داخلی‌سازی آریزو۶ در ایران ۲۰ درصد است و ما با شناسایی تامین‌کنندگان جدید تلاش می‌کنیم که داخلی‌سازی این خودرو را به ۴۰ درصد برسانیم.

چری با وجود تحریم‌ها بازار ایران را ترک نمی‌کند

چری با وجود تحریم‌ها بازار ایران را ترک نمی‌کند


بهرام شریعت رئیس هیئت مدیره مدیران خودرو در این مراسم نیز اظهار داشت: قیمت‌گذاری ما بر اساس نرخ ارز بوده، اما به دلیل شرایط اقتصادی و کاهش خرید مردم و شرایط بازار، قیمت‌ها بر اساس ارز نیمایی ۸۲۰۰ تومان تعیین شده است. در شرایط تحریم شرکت‌هایی که با ما کار می‌کنند تحت فشار آمریکا قرار دارند و ما تا زمانی به فعالیت خود ادامه می‌دهیم که مسیرهای حرکتی و تامین ما تشخیص داده نشود. این تحریم‌ها ادامه‌دار نخواهد بود و بالاخره این دوره به پایان می‌رسد. در حال حاضر با چری همکاری عمیقی در تامین و ساخت قطعات در داخل داریم و به همین دلیل نگرانی ما از بابت خروج چری از بازار کم شده است. ما در ارگ جدید برای ساخت قطعات مکانی را احداث و در کنار آن واحد R&D را راه‌اندازی کرده‌ایم.
وی ادامه داد: در شرایط تحریم و رکود سرعت فعالیت کمتر شده، اما هیچ یک از برنامه‌ها متوقف نشده و ما در حال پیگیری برنامه‌های خود هستیم. همچنین طبق برنامه تولیدات جدید به بازار عرضه کرده‌ایم و با وجود تمامی مشکلات حرکت ما رو به جلو بوده است. همچنین ما در سال ۹۶ فاز دوم کارخانه با هدف گسترش رنگ را افتتاح کردیم و ساخت این فاز ظرف حدود یک سال و سه ماه به انتها رسید و بعد از افتتاح این فاز ۶۰ هزار دستگاه به ظرفیت ما اضافه شد. حال بعد از اتمام آن انتظار تحریم‌های شدید را نداشتیم که حتی نتوانیم از ظرفیت فاز یک خود بهره ببریم. در حال حاضر ظرفیت سالانه ما ۱۶۰ هزار دستگاه بوده که این میزان تولید بسیار کمتر از ظرفیت ماست.
گرمان مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه این نشست اظهار داشت: ۷۰ درصد قطعات برند چری با سایر خودروهای چری یکسان است و برای جبران ۳۰ درصد باقیمانده برنامه تامین قطعات در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: تعدادی از تکنسین‌های خود را برای آموزش تعمیرات این مدل خودرو به چین فرستادیم تا از طریق آنها به دیگر تکنسین‌ها آموزش‌های لازم داده شود. همچنین ۹۴ نمایندگی چری تمام دوره‌ها را طی کرده‌اند و آماده خدمات‌رسانی هستند.
در این مراسم قیمت این خودرو ۲۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شد.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/13
خیلیا گفتن ما نمیریم ولی رفتن
مهم فشاری هست که آمریکا میاره
1397/11/13
کجا بهتر از ایران لگناش رو بفروشه
1397/11/13
اگه تو هم بری که لطف کردی، والا فکر کردی کی هست؟
1397/11/13
بره به جهنم ، با این قیمت ها ماشیناش مفت هم نمیرزه و کسی نمیخره پس بود و نبودش فرقی نداره
1397/11/13
با این قیمت گذاری تخیلی خودشون به زودی از ایران میرن
تیگو 7 350 میلیون؟؟!!
تو بازار 250 هم نمیخرن
ماشینی که تو شتاب از هایما اس5 138 تومنی عقب میمونه :)
1397/11/13
خدایی آریزو 6 با ارز به قول آقایان نیمایی این ماشین 35000 دلار درآمده

واقعا این ماشین که 20درصدش داخلی سازی شده
آنقدر میارزه
1397/11/13
مگه دیوونه باشه که بازار به این خوبی را از دست بده
کجای دنیا میتونند اریزو ۶ را با قیمت ۲۶۰۰۰ دلار (البته با دلار ۱۱ تومنی نه با دلار ۸۲۰۰ تومنی)بفروشند
یا تیگو هفت را با قیمت تویوتا راوفور فول بفروشن
کجای دنیا مشتریهایی به این سادگی پیدا میکنند که به تیگو ۷ بگن خودروی لوکس
فعلا با همت مسئولین و دزدی خودروسازان داخلی ایران مستعمره چین هست
1397/11/14
اریزو ۶ بین ۱۵ تا ۱۷ هزار دلاره
1397/11/13
چون تنها کشوری هستیم که این اشغالای چینی رو میخریم
درواقع نمیخریم. بهمون میندازن.
اگه کمی عقل باشه دسته دو کره ای ژاپنی
به ده سال گارانتی این ماشینای اشغال میارزه
1397/11/14
مطمئناً اگه این ماشینی خوب بودن به ایران صادر نمی کردن و میرفتن سراغ آمریکا و اروپا،پس خواهشن الکی تبلیغ نکنید و مردم رو....فرض نکنید