موضوعات داغ

نگاهی به مشخصات فنی و قیمت بی ام و 320 در سایت دیوار

عکس مطلب اول
تا پیش از تولید سری 3 بی ام و، این مدل E-21، بود که همواره مورد استقبال بی‌ ام و سواران بود، اما سری 3 بی ام و، ورق را برگرداند و همواره موفق‌ترین و پرفروش‌ترین مدل کمپانی آلمانی بی ام و بوده است. بی ام و سری 3 که در پنج نوع بدنه سدان، کوپه، کانورتیبل، استیشن و هاچ بک تولید می‌شود، پرفروش‌ترین مدل کمپانی ب ام و است، به طوری که حدود ۳۰٪ از تولید سالیانه اتومبیل‌های این شرکت از این سری است و بی ام و 320 هم جزو این سری به حساب می‌آید.
بی ام و 320 بک سدان اسپرت است که توسط پرشیا خودرو وارد بازار ایران می‌شود و بسته به سال تولید در سایت‌های آنلاینی مثل دیوار از 95 میلیون تا 320 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این خودرو در شش نسل متوالی و از سال 1975 تولید می‌شود، دارای مشخصات فنی زیر است.
مشخصات فنی بی ام و 320

مشخصات فنی بی ام و 320

امکانات و آپشن‌های بی ام و 320 لیست عریض و طویلی را شامل می‌شود. 10 کیسه هوا، سیستم‌های پایداری ABS، EBD، CBC، DSC، BAS، سیستم کلید هوشمند ضد سرقت، استارت دکمه‌ای، قفل و بازکردن درها بدون کلید، قفل فرمان خودکار، ستون جمع شونده فرمان موقع تصادف ، دارای سیستم دزدگیر به همراه آژیر، سیستم قفل کودک در اختیار راننده، سیستم‌های فرمان و هدایت‌پذیری، قدرت کمکی هیدرولیکی، سیستم حساس به سرعت، ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان، روکش چرمی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو گانه، سیستم صوتی حرفه‌ای با قابلیت پخش CD به همراه چنجر، 9 عدد بلندگو، ساب ووفر داخلی، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 6 جهت، سیستم گرمکن صندلی‌ها با قابلیت تنظیم گودی کمر، سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالت دارای سیستم ایمنی تصادف، سیستم چرخش در سر پیچ‌ها، برف پاک کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران و سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل، جزو ده‌ها آپشن بی ام و 320 است.

منبع : ویرلن

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/25
دوستانی که ب ام و 320 دارند از هزینه های نگهداری و قیمت قطعات
ان در مقایسه با رقبای ان به اشتراک بگذارند.
1397/11/25
داداش به۳۵۰ یکی واسه من بیار