موضوعات داغ

بازگشت پادشاه؛ بررسی ویدیوئی پورشه پانامرا GTS نسخه 2019 + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر شما به وب سایت پورشه مراجعه کنید و به دنبال پانامرا بگردید، ۱۸ نسخه متفاوت را برای انتخاب خواهید دید که خیلی زیاد به نظر می رسد و خب زیاد هم هست.اما پورشه تنها شرکت خودروسازی ای است که سعی می کند هر مقوله‌ ی قابل تصور را در بازار نمایشی لوکس ارائه دهد و مدل پورشه پانامرا GTS یک مدل طلایی را نشان می دهد.
به طور طبیعی، پیشرانه V8 4.8 لیتری از GTS قبلی خارج گردید و با یک پیشرانه ی V8 دو توربو 4.0 لیتری که مقدار ۴۵۳ اسب بخار نیرو و 620 نیوتون متر گشتاور تولید می کند,جایگزین شد.
بهمراه توربین هایی که بین دو لبه قرار گرفتند و با زاویه ۹۰ درجه جدا شده‌اند، حداکثر گشتاور در دور موتور 1800RPM به اوج می‌رسد و تا محدوده 4500 RPM در دسترس راننده خواهد بود که با سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته دو کلاچه به تمامی چرخ ها می رسد.
به هر دو قسمت های جلویی تزیینات سیاه رنگ اضافه شده است اما در واقع انتهای عقبی است که باعث تمایز آن از پورشه پانامرا عادی میشود.نوک اگزوز های اسپرت و استاندارد، در عقب، در حالی که یک پره ی سه تکه به سرعت از درب الکتریکی عقب اتومبیل بالا و پایین میرود قرار گرفته است.مدل اسپرت توریزمو از یک اسپویلر نصب شده پوششی فعال استفاده می کند. همچنین GTS اولین استفاده از یک نمایشگر سربالا ,در تنظیم پانامرا را نشان میدهد.
داخل پورشه پانامرا GTS , تقریباً در هر جای آن چرم آلکانترا وجود دارد .اگر شما طرفدار آلکانترا هستید این خبر فوق العاده ای برای شما است .با این وجود، این چرم مخالفانی نیز دارد.. مخصوصاً زمانی که مانند الان،روی فرمان اتومبیل باشد. دستها را خشک میکند و احساس میکنید که لغزنده است. خوشبختانه یک گزینه چرمی عادی وجود دارد و می توانید صندلی های چرمی و یک فرمان چرمی داشته باشید . وقتی که به گزینه چرمی تغییر حالت می دهید، شانس داشتن صندلی های تهویه شونده را دارید.
پورشه پانامرا GTS ۱۰ میلی متر پایین تر از یک پانامرای استاندارد قرار دارد و به یک تعلیق کننده هوایی سازگارشونده مجهز شده است.
بعد از یک مدت زمان رانندگی زیاد در شهر، بزرگراه ها و تقریباً هر جایی که پورشه پیشنهاد کرد، باید بگویم که پانامرای GTS کاملا راحت است. هیچ راه دیگری برای بیان این سخن وجود ندارد. به نظر من هر جزء از آن به راحتی یک پانامرای استاندارد است و این همان چیزی است که پورشه از GTSمی‌خواهد.باید به طور روزانه قابل استفاده باشد. اکنون برای مشاهده دیگر قسمت های GTS و پی گیری عملکرد آن به مسیر مسابقه می‌رویم.
آره .خودشه.! این اتومبیل بالا می‌رود و در یک خط مستقیم حرکت می کند.همچنین این سدان پانامرایGTS در ۳.۹ ثانیه از صفر به 60 می‌رسد و من بر روی آن ترمز های کربنی سرامیکی که انتخابی هستند سوار شدم. اکنون داریم وارد جاهای پر پیچ و خم می شویم و این جایی است که واقعاً می‌توان سنگینی را احساس کرد. در واقع تا جایی که فکرش را بکنید غلت نمی‌خورد.
بخشی از آن مربوط به سیستم کنترل دینامیکی شاسی الکتریکی پورشه است که به صورت گزینشی مجهز شده است و از یک سیستم ۴۸ ولتی به تثبیت کننده های استفاده شده به صورت الکترونیکی سود می برد و کمک به نگهداری تمامی 4400 پوند این اتومبیل می‌کند. همچنین PDCC اسپورت، تکنولوژی وکتورینگ گشتاور را وارد کار میکند. فرمان محوری عقبی نیز در دسترس است.
قطعاً شرکت پورشه دوست دارد گزینه های مطلوب موردنظر را در مقابل خریداران قرار دهد اما اگر شما تمایل زیادی به خرید آن و قدرت خرید معمولی دارید ، پورشه پانامرا GTS از 128300دلار شروع میشود که شامل پکیج استاندارد کرونو اسپرت می باشد. اگر فضای اضافی اولویت باشد یا شبیه به ما هستید و تنها از ظاهر هاچ بک لذت میبرید قیمت GTS اسپرت توریسمو 134500 دلار احتساب می‌شود.
با نگاه به برگه مشخصات ممکن است توجیه تفاوت آن سخت باشد. مثلا بین یک پانامرای S4 و یک GTS تنها ۱۳ اسب بخار نیرو تفاوت وجود دارد اما در عین حال اگر قدرت اسب بخار تنها مسئله باشد, پانامرای توربو یا مدلهای توربویS E-هیبرید وجود دارند و گزینه های مناسبی هستند.
این مسئله ما را به دلیل ایجاد هر پورشه ی GTS که یافتن نقطه ی مشترک بین عملکرد روزمره و سطح علاقه است باز می گرداند. بدون شک پورشه پانامرا GTS مدل 2019 به این ماموریت دست یافته است و یک نمونه استثنایی را ارائه میدهد که شما میتوانید به طور همزمان ،هم بهترین امکانات را در اختیار داشته باشید و هم رانندگی کنید.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/2
وقتی اسم پورشه میاد ناخودآگاه به فکر آخرت تکنولوژی میوفتم، قطعا هم همین‌طوره