موضوعات داغ

طراحی عجیب و متفاوت نسل جدید هیوندای سوناتا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی هیوندای به همراه دو شریک اصلی خود یعنی کیا و جنسیس قصد دارند سال جاری کمتر از 13 مدل خودروی جدید معرفی کند و به همین دلیل سال 2019 یکی از مهم‌ترین سال‌های خودروسازان کره‌ای خواهد بود. حال از بین 13 مدل خودروی برنامه ریزی شده برای معرفی، این انتظار وجود دارد که خودروی نسل جدید هیوندای سوناتا هم معرفی شود، اما دیگر فرم قبل خود را نداشته و قرار است که در قالب یک خودروی کوپه چهار درب به فعالیت خود در بازار ادامه دهد که این موضوع با انتشار تصاویر جاسوسی از تست‌های نسل جدید هیوندای سوناتا اثبات شده است و با یک خودروی کاملا جدید و متفاوت برخورد خواهیم داشت.
مدیر طراحی کمپانی خودروسازی هیوندای در مصاحبه اخیر خود می گوید که خودروی نسل جدید هیوندای سوناتا با تغییرات زیادی طراحی شده است تا همانند هیوندای سوناتا 2011 بار دیگر سروصدا به پا کند. فروش خودروهای سدان هرساله کاهش می یابد، اما هیوندای می خواهد مشتریان خود را تحریک کند و نگاه متفاوتی به هیوندای سوناتا داشته باشند. به همین دلیل طراحی نسل جدید هیوندای سوناتا برای ما یک چالش بزرگ بوجود آورده و برای رسیدن به اهداف خود مجبور شدیم هیوندای سوناتا را با الگوبرداری از خودروی کانسپت Le Fil Rouge تبدیل به یک خودروی کوپه چهار درب کنیم. هرچند ما انجام این کار را دوست نداشتیم، ولی رسیدن به آن لازم بود.

تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای سوناتا

تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای سوناتا


یکی از مواردی که در رابطه با آن بحث می شود، امکان طراحی و ساخت نسخه "استیشن" هیوندای سوناتا خواهد بود که به طور انحصاری در بازار اروپا فروخته خواهد شد و با قرار گرفتن در یک مسیر مشترک، قرار است جایگزینی برای هیوندای i40 و نسل بعد آن باشد. علاوه بر این شایعاتی وجود دارد که خودروی نسل جدید هیوندای سوناتا در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا معرفی شده و برنامه فروش آن برای نیمه دوم سال 2019 تنظیم خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/29
با درود

خیلی متفاوت و زیباست.

یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که کیا و هیوندا 2 سال بعد از ایران خودروسازی را شروع کردند و قبل از شروع؛ به ایران آمدند و خط تولید را از پارس خودرو (که بیوک مونتاژ می کرد) کپی و در کشورشان راه اندازی کردند اما ما هنوز پراید 30 سال پیش کره را به تعبیری مونتاژ می کنیم و صد البته با کیفیتی بسیار پایین تر از پراید 30 سال پیش کره؟؟؟!!!
اگر این حرف را نزد خودروسازان مطرح دنیا مطرح کنی؛ مستقیم شما را به تیمارستان معرفی می کنند.