موضوعات داغ

سیستم خودران تسلا مدل 3 را در عمل ببینید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اخیرا اعلام شده است که اتحادیه اروپا و ژاپن در تمامی اتومبیل های جدید استفاده از ترمز اضطراری اتوماتیک که در سرعت های بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت کار میکند را اجباری کرده اند. بعد از مشاهده این متن باید موافق این این امر شویم.
ویدیو پایین، خودروی تسلا مدل 3 را نشان می دهد که در کنار یک سری از چراغ های راهنمایی به همراه ماشین هایی که در طول تقاطع با سرعت متعادل حرکت می‌کنند، قرار گرفته است. وقتی چراغ راهنما به رنگ سبز در می آید تسلاشروع به حرکت میکند. سپس یک نادان وارد صحنه می شود.از کلمه نادان استفاده می کنیم چرا که چراغ به مدت ۴ یا ۵ ثانیه قبل از حرکت تسلا قرمز بود و با این حال این فرد سعی در نادیده گرفتن آن داشته است.
تقریباً به محض اینکه اتومبیل دیده می‌شود مدل ۳ به سرعت ترمز می کند و از لغزش سدان غیر قابل کنترل به سمت یک اتومبیل دیگر جلوگیری می‌کند.
این احتمال وجود دارد که راننده خود را در حال نزدیک شدن به چراغ قرمز مشاهده کند و نیاز به توقف سریع داشته باشد ولی زمان کافی وجود نداشته باشد . اولاً اگر راننده تسلا قبل از کاهش سرعت خود به اطراف نگاه کند مطمئناً متوجه خواهد شد که اتومبیل از سمت چپ به سرعت حرکت می کند علاوه بر این هیچ اتومبیل دیگری که در طول صف ماشین ها، همانند تسلا واکنش نشان نمی دهد. ثانیا، در هر صورت، این ویدیو تذکری خوب برای جلوگیری از نادیده گرفتن چراغ قرمز است. این کار فقط میتواند باعث یک پایان بد شود.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد