موضوعات داغ

نگاهی به مکلارن 600LT؛ سوپر اسپرتی با آیرودینامیک متفاوت + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مکلارن پس از معرفی مدل های F1 GTR لانگ تیل، 675LT کوپه و اسپایدر و 600LT حالا خودروی جدید دیگری را برای پیست مسابقه عرضه خواهد کرد. این سازنده ی انگلیسی گفته است که بازار برای چنین خودرویی تقاضا دارد و به همین دلیل خریداران مدل Longtail باید عجله کنند چون تا 12 ماه بعد تولید این خودرو شروع خواهد شد.
مدل های لانگ تیل مکلارن دارای طول بیشتری در عقب هستند. تمامی شواهد نشان می دهند که مدل جدید LT یک 600 اسپایدر است. در ویدیویی که از این خودرو منتشر شده چراغ های عقب کاملا با مدل 600LT همخوانی دارند و روی پلاک نیز نوشته ی 600LT دیده می شود.
مکلارن قبلا نیز اعلام کرده بود که در آینده از 600LT اسپایدر رونمایی خواهد کرد.
با توجه به این که مدل کوپه ی این خودرو در حال حاضر وجود دارد مکلارن کار سختی در پیش ندارد و از هماند موتور V8 توربو 3.8 لیتری استفاده خواهد کرد که 592 اسب بخار قدرت و 619 نیوتون متر گشتاور دارد که با یک گیربکس 7 دنده دوبل کلاچ به چرخ های قبی ارسال می شوند.
مدل کوپه ی این خودرو می تواند در 2.9 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در مدل 570S با اینکه وزن مدل اسپایدر 45.8 کیلوگرم سنگین تر است اما با اصلاحات مکلارن شتاب هر دو مدل یکی است و در 3.1 ثانیه می توانند از سرعت 0 به 100 برسند به همین خاط پیش بینی می شود که در مدل 600LT نیز مکلارن با اقدامات مشابهی شتاب دو خودرو را یکسان حفظ کند.
گرچه فعلا تصاویر دقیق از مکلارن 600LT اسپایدر موجود نیست اما این خودرو باید دارای مشخصه های اسپرتی مانند کیت بدنه ی اسپرت، اسپیلیتر جلو و دیفیوزر عقب بزرگ تر و باله ی عقب ثابت باشد. کف این خودرو کاملا صاف بوده و از جنس فیبر کربن است. سیستم تعلیق این مدل سبک تر و خشک تر است و ارتفاع پایین تری هم دارد. مکلارن همچنین عرض قسمت محور عقب را افزایش داده است و یک سری بهینه سازی های آیرودینامیکی نیز در این مدل اعمال شده اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد