موضوعات داغ

کاهش تولید پژو 2008 در بهمن ماه + آمار تولید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به نظر می رسد تعلیق فعالیت های پژو در ایران، تاثیر خود را بر روی تولید پژو 2008 گذاشته است و روند تولید این خودرو در ایکاپ به صورت نزولی در آمده است. در ماه گذشته، ایران خودرو موفق شد پس از ماه ها تاخیر، روند تولید خود را بهبود بخشد و با تولید 685 دستگاه پژو 2008 در این ماه، گامی بزرگ در جهت انجام تعهدات معوقه خود بردارد.
با این حال، تولید پژو 2008 در بهمن ماه، روندی نزولی به خود گرفته است و با توجه به تعلیق فعالیت های این شرکت فرانسوی در ایران، پیش بینی می شود در ماه های آینده این روند همچنان نزولی باشد، مگر آنکه ایران خودرو بتواند حجم بیشتری از قطعات آماده مونتاژ را وارد کشور کند. مطابق آمار رسمی ارایه شده از سوی دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایران خودرو تا تاریخ 30 ام بهمن ماه، قادر به تولید 494 دستگاه پژو 2008 شده است. با این حال، ایران خودرو موفق شده پیش از میزان تولید خود، پژو 2008 بفروشد. مطابق این آمار، تعداد 574 دستگاه پژو 2008 توسط ایران خودرو به فروش رسیده است.
پژو 2008 یک کراس اوور کوچک فرانسوی است که در کنار برادرش از شرکت سیتروئن، یعنی سیتروئن C3 ، قصد داشتند به رقیبانی جدی برای کراس اوورهای رنگارنگ چینی تبدیل شوند که مدتهاست بازار خودرو ایران را در قبضه خود گرفته اند، با این حال، به دلیل بازگشت تحریم های خودروسازی و تعلیق فعالیت های پژوسیتروئن در ایران، روند تولید این خودروها آنطور که باید پیش نرفت و به همین واسطه، این خودروها هم اکنون در بازار قیمت هایی بیش از دویست میلیون تومان پیدا کرده اند که قطعا نمی توانند به عنوان رقیبی جدی برای محصولات چینی محسوب شوند.

تولید پژو 2008 در بهمن ماه

تولید پژو 2008 در بهمن ماه

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/10
2008 موتور خیلی قوی و خوبی دارد