موضوعات داغ

استقبال عجیب و غریب مشتریان از شاسی بلند رولزرویس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رولزرویس کولینان خودروی خیلی زیبایی نیست اما گویا طرفداران زیادی پیدا کرده به طوری که با وجود قیمت بسیار بالا و طراحی نه چندان اسپرت این خودرو اما استقبال بسیار خوبی از آن شده و رولزرویس باید به فکر افزایش تولید این مدل باشد.
رولزرویس که این روزها زیر مجموعه ای از بی ام و محسوب می شود مجبور شده تا برای افزایش تولید شاسی بلند خود اقدام به استخدام 200 نیروی جدید کند چون درخواست خرید برای کولینان به حدی بالا بوده که فعلا تا آخر جولای رولزرویس دیگر برای این مدل سفارش قبول نمی کند. با این وجود اما همچنان درخواست های زیادی برای خرید این مدل وجود دارد.

رولزرویس کولینان

رولزرویس کولینان

به گفته ی مدیر اجرایی رولزرویس با اینکه خط تولید کولینان با صد درصد ظرفیت خود در حال تولید خودرو است و برنامه ی گسترش خط تولید نیز شروع شده اما همچنان میزان تولید این خودرو کمتر از تقاضا است.

رولزرویس کولینان

رولزرویس کولینان

همچنین آمارها نشان می‌دهند که بیشتر خریداران کولینان قبلا نیز رولزرویس داشته اند و کولینان را به عنوان دومین رولزرویس وارد گاراژ خود می کنند.
به گفته ی مدیر اجرایی رولزرویس، بیشتر مشتریان مدل کولینان دارای یک فانتوم یا یک رولزرویس داون در منزل هستند و این بار ترجیح داده اند که رولزرویس شاسی بلند را هم امتحان کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد