موضوعات داغ

برنامه عجیب پژو برای تاخت و تاز در بازار آمریکا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی پژوسیتروئن موسوم به PSA، قصد دارد بار دیگر فعالیت خود را در بازار ایالات متحده آمریکا آغاز کند و در این مسیر، به شدت از مهندسان شرکت خودروسازی "اوپل" کمک می‌گیرد که پیش از این کمپانی خودروسازی "جنرال موتورز" را برای موفقیت بیشتر در این کشور همراهی کرده‌اند و منجر به تولید محصولات مشترک با شرکت خودروسازی شورلت شده است.
پیش از این مدیرعامل گروه خودروسازی PSA در نمایشگاه بین المللی دیترویت سال گذشته اعلام کرد که این کمپانی یک طرح 3 مرحله‌ای برای بازگشت به آمریکا تدوین کرده است که فاز اول آن دو سال پیش با سرویس Free2Move کلید خورده است. سرویسی که مشتریان آمریکایی را به استفاده از حمل و نقل‌های مختلف ترغیب می‌کند و از شرکت‌های مختلفی همچون Zipcar، Car2Go، Lime Bike و... پشتیبانی به عمل می‌آورد.
در ادامه گفته شد که فاز دوم فعالیت پژو در بازار ایالات متحده آمریکا، شامل خدمات حمل و نقل با استفاده از محصولات گروه خودروسازی "PSA" بویژه پژو خواهد بود. این روش کمک خواهد کرد تا مشتریان آمریکایی با محصولات پژو و یا حتی دیگر محصولات گروه خودروسازی PSA در آینده ارتباط برقرار کنند و شرایط را برای ورود به فاز سوم برنامه ریزی خود آماده کنند که شامل فروش وسایل نقلیه PSA به مشتریان آمریکایی خواهد شد.

پژو به آمریکا باز می گردد

پژو به آمریکا باز می گردد


باتوجه به موارد بالا، گروه خودروسازی "پژو سیتروئن" یک برنامه ریزی جامع انجام داده است تا بهترین بازدهی را در ایالات متحده آمریکا داشته باشد. نتایج مالی شرکت خودروسازی پژو در سال 2018 نشان می دهد که این خودروساز فرانسوی آماده حضور در بازار ایالات متحده آمریکا شده است، اما این هدف حالا حالاها محقق نشده و شرکت خودروسازی پژو با یک برنامه ریزی دقیق و زمینه چینی چند ساله برای پذیرش محصولات این خودروساز فرانسوی در خاک آمریکا، بر روی سال 2026 میلادی برنامه ریزی کرده است تا فاز تولید و عرضه محصولات خود در خاک ایالات محتده آمریکا را آغاز کند.
در حال حاضر گروه خودروسازی پژوسیتروئن در حال ارزیابی موقعیت های مختلف برای ورود به بازار آمریکا و فروش محصولات خود در 15 ایالت آمریکا و همچنین 4 استان مختلف از کشور کانادا است که میل بیشتری برای خرید محصولات وارداتی دارند و حدود 62 درصد از فروش کل اتومبیل در قاره آمریکای شمالی را تشکیل می دهند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/14
خاک تو سر اونایی که منت اینا رو میکشن که بیان با ایران همکاری کنم و عزت ملی ما رو نابود میکنن، ماشین های درجه چندشو از مد افتاده شو غالب میخندیدند پول به جیب میزنه بعد هم چمدون می بنده می ره.
درصورتی که کلی جوون داریم که کلید نجات این صنعت می تونه باشه. اما متاسفانه منافع قشر محدودی از آقایان اجازه این رشد و اعتلا رو نمیده.
1397/12/14
عزت ملی رو کسانی نابود میکنن که با دنیا در میوفتن و روی موشک شعار نابودی این و آن مینویسن باعث ایجاد تحریم و فرار شرکتهای خارجی میشن . رشد و اعتلا بدون همکاری با جهان نشدنی و محکوم به شکسته. مثل نظام کمونیسم..