موضوعات داغ

بازگشت شکوهمند منصوری با خودروی بوگاتی شیرون

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت تیونینگ منصوری در اسفندماه سال گذشته با کاروان بزرگی از خودروهای تقویت شده در نمایشگاه بین المللی ژنو حاضر شد تا مخاطبان خود را غافل گیر کند. تقویت محصولاتی همچون مکلارن 720 S، استون مارتین DB11، بوگاتی ویرون، پورشه پانامرا اسپرت توریسمو، بنتلی بنتایگا، رولزرویس فانتوم، مرسدس AMG S63، فراری 812 سوپرفست و در نهایت تقویت خودروی کوچک گلف که جزییات هریک را به صورت خلاصه در خودروبانک مورد بررسی قرار دادیم. اما حالا با گذشت دقیقا 1 سال، بار دیگر این شرکت تیونینگ خوش ذوق ایرانی/ آلمانی مهمان رسانه ها شده است و با حضور در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو 2019، پروژه جدید خود را برمبنای هایپرکار فوق العاده بوگاتی شیرون معرفی کرده است. هرچند منصوری پروژه های متفاوتی در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته است، اما بدون شک بوگاتی شیرون گل سرسبد غرفه این شرکت در ژنو خواهد بود.

منصوری بوگاتی شیرون

منصوری بوگاتی شیرون


همانطور که می دانید، منصوری برای سال‌های سال بسته‌های تقویتی برای ظاهر و باطن پروژه های خود ارائه کرده است و همیشه اهمیت بسیار زیادی به جزییات طراحی پروژه‌های خود می‌دهد تا نتیجه آن کاملا خاص و منحصربه فرد باشد و حالا این توجهات به خودروی بوگاتی شیرون هم رسیده است تا شاهد تقویت شدید قسمت‌های آیرودینامیکی بوگاتی شیرون با استفاده از قطعات فیبرکربنی و منقش به یک طرح زیبا در تمامی قسمت‌های بدنه باشیم.
مهم‌ترین بخشی که شرکت تیونینگ منصوری برخلاف عادت همیشگی خود از آن فاصله گرفته است، پیشرانه محرک اتومبیل خواهد بود که در این پروژه هیچگونه تغییری دریافت نکرده است و تنها برای زیبایی ظاهر اتومبیل، یک خروجی اگزوز جدید با چهار خروجی بیضی شکل کنار هم دریافت کرده که می‌توانید در بین دیفیوزر بزرگ عقب شاهد آن باشید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/15
ما تو کشورمون از این افراد خوش ذوق و خلاق کم نداریم ولی ای کاش ی توجه بهشون میشد تا حال و روز صنعت خودروسازیمون انقد عقب مونده و از رده خارج نبود