موضوعات داغ

لامبورگینی وارد بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم شد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی لامبورگینی تازگی از برنامه‌ای برای خرید و فروش خودروهای کارکرده خود به نام Selezoine رونمایی کرده است. این برنامه به این صورت است که در آن معیار هایی برای قرار دادن خودروهای فروشی به کار گرفته شده و پس از تایید شدن خودرو بر اساس معیار های یادشده، خودروی کارکرده توسط نمایندگی های رسمی شرکت برای فروش قرار داده میشود.
برنامه Selezoine ماه فوریه گذشته عرضه شده است و در طی سال 2019 تمامی نمایندگی های رسمی لامبورگینی موجود در سراسر جهان در آن اضافه خواهند شد. برنامه یاد شده شامل تمامی مدل های لامبورگینی و همچنین خودروی SUV این شرکت، Urus، نیز میشود.
بر اساس معیار‌های شرکت خودروسازی لامبورگینی خودروهایی که برای فروش قرار میگیرند نباید بیش از 70 هزار کیلومتر کار کرده باشند و سن آنها هم نباید بیش از 7 سال باشد. البته این اعداد برای مدل Urus کمی تفاوت دارد به صورتی که این خودرو نباید بیش از 100 هزار کیلومتر کارکرد و 10 سال سن داشته باشد. همچنین خودروی قرار گرفته شده باید تحت نظارت منظم و همه جانبه نمایندگی‌های لامبورگینی قرار گرفته باشد.
گفتنی است خودروی قرار گرفته در این برنامه برای فروش دست کم 12 ماه و در بیشترین حالت شامل 24 ماه وارانتی میشود و در کنار آن شرکت لامبورگینی پیشنهاد میکند خریداران این خودروها حداقل 6 ماه به طور منظم خودروی خودرو چک کنند.
مدیر تبلیغات لامبورگینی آقای فردیکو فوشینی در این رابطه میگوید : "با توجه به زیاد شدن خودروهای لامبورگینی کارکرده وجود همچین برنامه و شبکه ای برای فروش این دسته از خودروها و ارتباط بهتر بین فروشندگان و خریداران لازم و ضروری بوده است."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد