موضوعات داغ

فورد رنجر ولوسی راپتور هنسی معرفی شد، قاتل هایلوکس TRD

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خریدارن زیادی در بازار آمریکا منتظر مدل ولوسی راپتور فورد رنجر هستند اما این خودرو زودتر از سال 2020 به بازار این کشور نخواهد آمد. اما هنسی خود را معتل نکرده و تصمیم گرفته تا آمدن مدل ولوسی راپتور رنجر خود مدلی قوی از این خودرو را معرفی کند. محصول جدید هنسی که وانت آفرودی تمام عیار است که ابعاد آن هم در ارتفاع و هم در عرض افزایش پیدا کرده اند. هنسی موتور ۲.۳ لیتر اکوبوست توربو را که در حالت عادی 270 اسب بخار قدرت و 420 نیوتون متر گشتاور دارد را برای این خودرو در نظر گرفته و سپس با اعمال تغییراتی قدرت آن را به 350 اسب بخار و گشتاور آن را به 521 نیوتون متر افزایش داده است.

فورد رنجر ولوسی راپتور هنسی

فورد رنجر ولوسی راپتور هنسی

تغییرات این مدل شامل وردی هوای بزرگ اسپرت، سیستم اگزوز اسپرت فولادی و نرم افزار جدید ECU هستند. در نهایت رنجر ولوسی راپتور هنسی می تواند در 6.1 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برسد که 1.3 ثانیه از سریع ترین مدل استاندارد رنجر سریع تر است و بیشتر به فورد F-150 راپتور با شتاب 5.7 ثانیه نزدیک تر شده است.

فورد رنجر ولوسی راپتور هنسی

فورد رنجر ولوسی راپتور هنسی

تغییرات هنسی در بخش آفرود نیز شامل کیت افزایش ارتفاع 4 اینچی و رینگ های 17 اینچی HPE با لاستیک های آفرودی بی اف گودریچ هستند که در نهایت ارتفاع کلی خودرو نسبت به مدل استاندارد را 6 اینچ بالاتر برده اند. این مدل به صورت استاندارد نیز به سپرهای جدید با چراغ‌های LED و لایت بار LED روی سقف مجهز شده است.
تجهیزات هنسی برای فورد رنجر به هیچ وجه ارزان نیستند به طوری که فورد رنجر استاندارد 24 هزار دلار قیمت دارد و مدل هنسی دارای قیمت 64 هزار دلار است. هنسی تنها 500 دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد