موضوعات داغ

انتقاد سرمربی آلمانی استقلال از رانندگی ایرانی‌ها

عکس مطلب اول
من ماشین ندارم اما راننده بسیار خوبی دارم و از او راضی هستم. من در هنگام رانندگی در تهران حتما باید GPS داشته باشم. من در کشورهای مختلفی زندگی کرده‌ام، ولی اتفاقاتی که در ایران می‌بینم در هیج جای دنیا ندیده‌ام. مثلا در یک خیابان یک طرفه در حال رانندگی هستیم که یک خودرو یا موتورسیکلت مستقیم به سمت ما می‌آید و من تعجب می‌کنم که چرا به این سمت می‌آید و آیا این خیابان تابلو ندارد؟ یکبار هم دیدم یه خودرو در اتوبان پرتردد متوقف شد و برعکس دور زد و در لاین دیگر به مسیر خود ادامه داد. اگر این اتفاق در آلمان رخ می‌داد این فرد بخاطر اینکه برای خود و سایر رانندگان دیگر خطر آفریده حداقل به یکسال زندان محکوم می‌شد.
در خیلی مواقع هم دیده ام که یه کودک روی پای مادر خود روی صندلی جلو نشسته و یا یک پدر فرزند 2 یا 3 ساله‌اش را پشت فرمان می‌گذارد و در صورت یک ترمز ساده بچه به بیرون پرت خواهد شد. اگر پدر و مادر فرزندان خود را دوست دارند نباید این کار را انجام دهند و حتما بچه‌ها باید یک صندلی جداگانه داشته باشند. من خواهش می‌کنم که این صحبت‌ها را در تلویزیون اعلام کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/20
این چه چیزی نیست یه چیزه دیگه هم این که تو جاده لیگ هم لنگیا دست به هر کاری میزنن که زودتر به مقصد برسن
1397/12/21
درود بر سرمربی آلمانی استقلال

به درستی که باید برای اینگونه اعمال در راننده گی که آقای سر مربی استقلال به آن اشاره کرد، مجازات حبس وضع کرد!

بارها شده که برای من پیامک اومده که بابت ورود به محدوده طرح ترافیک مشمول جریمه شده ام و در اکثر موارد پلیس با بررسی عکس دوربین های ورودی به محدوده طرح ترافیک متوجه این موضوع شده که شخص دیگری با دستکاری و تغییر پلاک ماشین خودش؛ مرا دچار این مشکل کرده و ماشین من وارد محدوده طرح ترافیک نشده و در نهایت جریمه را حذف کرده!

اما آیا نباید آن اشخاصی که با رانندگی خطرساز و استرس آور و تغییر و دستکاری پلاک ماشین و ایجاد مشکل و دردسر برای دیگران به مجازات سنگین محکوم شوند؟؟

لازم است مجلس، قوانین و مجازات بازدارنده و تأثیر گذاری برای اینگونه رانندگی خطر ساز همانند جرایم خیانت در امانت، سرقت و نظایر اینها وضع کند.
1397/12/21
بنده خدا از آلمان(با اون ماشینها و جاده هاش و قوانینش!) اومده اینجا مثل اینه که از پنت هاوس زعفرانیه بیای حلبی آباد!