موضوعات داغ

قسمت دهم از فصل سوم گرند تور منتشر شد + لینک دانلود

عکس مطلب اول
در آخرین آدینه سال 1397، شاهد ارایه یک قسمت دیگر از فصل سوم گرند تور هستیم. این قسمت نیز حال و هوایی کاملا استاندارد دارد و شامل چند بخش است که در هرکدام، به موضوعی پرداخته می شود. تا پایان این سری گرند تور، سه قسمت دیگر باقی مانده است.
در اولین قسمت از برنامه، جیمز می و ریچارد هموند، یادی از گذشته می کنند و به دهه هشتاد میلادی که دهه ای رنگارنگ و پر هیجان بود، باز می گردند. این دو نگاهی به ابرخودروهای دهه هشتاد میلادی دارند. جیمز می فراری تستاروسا و ریچارد هموند، لامبورگینی کونتاش را به عنوان برترین ابرخودرو دهه هشتاد میلادی انتخاب کرده اند و هر کدام سعی در اثبات برتری محصول انتخابی خود دارند. هر دو خودرو در زمانی نسبتا زیاد دور پیست را طی می کنند که موجب خنده حضار می شود.
در ادامه برنامه، سه مجری به بررسی هاچ بک های داغ بازار اروپا می پردازند تا میزان کاربردی بودن هر کدام از آنها را بررسی نمایند. جرمی کلارکسون، فولکس واگن پولو GTi ، ریچارد هموند، فورد فیستا ST و جیمز می، تویوتا یاریس GRMN را برای این تست برگزیده اند. نخستین تست، در مورد شتاب و سرعت خودروهاست. هر سه خودرو با فواصل یکسانی، شروع به حرکت کرده و سعی می کنند از خودرویی که در جلوی آنها قرار دارد، پیشی بگیرند. هر کدام از خودروها که خودرویی دیگر از آن جلو بزند، از دور مسابقه خارج می شود. ادامه رقابت این سه خودرو با یک مسابقه درگ پیگیری می شود. اجرای چالش های متعدد دیگر، در نهایت به امتیاز دهی این سه خودرو ختم می شود که پیشنهاد میکنیم این قسمت را به دلیل صحنه های جالب آن، به هیچ وجه از دست ندهید.
برای دانلود فصل سوم گرند تور به کانال تلگرام خودرو بانک مراجعه کنید:
دانلود قسمت دهم فصل سوم گرند تور

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/24
جرمی فولکس پولو GTI داره.هم توی فیلم میگه هم از عکسی که گذاشتین معلومه.ظاهرا فیلم رو اصلا ندیدین.!!!