موضوعات داغ

تجمع اعتراضی مالکان خودروهای دپو شده در گمرک + عکس

عکس مطلب اول
مدتی می شود که اخبار مربوط به خودروهای دپو شده در گمرک، به تیتر بسیاری از خبرگزاری ها تبدیل شده اند و اعتراضات مختلفی که مالکان این خودروها دپو شده برگزار کرده اند، راه به جایی نبرده است. در آخرین دور از این اعتراضات، تعدادی از مالکان خودروهای وارداتی، واردکنندگان و فعالان حوزه واردات خودرو، در گمرک بوشهر اقدام به برگزاری یک تجمع اعتراضی کردند. این اعتراضات پس از آنکه صورت گرفت که اخباری مبنی بر ارسال خودروهای دپو شده در گمرک به سازمان اموال تملیکی منتشر شد. عده دیگری از این معترضین را ضرر دیدگان پرونده سازمان توسعه تجارت تشکیل می دادند.
حاضران در این تجمع، ضمن مخاطب قرار دادن حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، ریاست جدید قوه قضاییه، به عنوان مالکان خودروهای دپو شده در گمرک، که تمامی روند واردات خودروهای آنها به صورت قانونی انجام شده، از ایشان خواستند تا با بررسی این مساله، نسبت به تحویل خودروها به مالکان اقدام نماید. مطابق اظهار نظر معترضین، طی مکاتبات انجام شده بین بازپرس شعبه پنجم کارکنان دولت و گمرک، اقداماتی برای تحویل خودروهای دپو شده به سازمان اموال تملیکی در دستور کار قرار گرفته است. در ادامه می توانید تصاویر این تجمع اعتراضی را مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/28
دلم خنک شد . تا شما بی دردها ی پولدار هم متوجه بشین کاری از دستتون بر نمیاید
1397/12/28
جالبه مردم عکس رهبری و آقای رییسی زدن و عکسی از روحانی نزدن.....نمیدونم شاید از رییس جمهور ناامید شدن....ولی بهرحال این کار در حیطه اختیارات مجلس و رییس جمهوره