موضوعات داغ

آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از آن که هفته گذشته، سایپا جشنواره خدمات خودرویی خود در نوروز را برگزار کرد، این بار نوبت به دیگر خودروساز بزرگ کشور، یعنی ایران خودرو رسید تا برگزاری مراسمی، خبر از آغاز جشنواره خدمات نوروزی خود در ایام نوروز دهد. این مراسم با حضور مدیر عامل ایساکو، مدیر عامل امداد خودرو ایران ، رئیس انجمن قطعه سازان ایران و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.
ناوگان امدادی ایران خودرو – ایساکو، شامل دو هزار و پنجاه دستگاه خودرو اتو کلیک یا سرویس فوری در محل، امداد پلاس، خودروبر و موتور سوار می شود که در ایام تعطیلات سال نو، نسبت به خدمت رسانی به مسافران نوروزی اقدام خواهند کرد. علاوه بر آن، ایساکو کانکس ها و پایگاه های ثابتی در شهرهای مختلف دارد که بیش از چهار هزار نفر از پرسنل ایساکو و امداد خودرو ایران، در این پایگاه ها حضور داشته و مشغول فعالیت هستند.
جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از 26 ام اسفندماه تا 17 فروردین برقرار است و تمامی دارندگان محصولات ایران خودرو، در این ایام می توانند از خدمات ایساکو استفاده کنند. مدیر عامل ایساکو، سید رضا حسینی، در حاشیه این مراسم گفت: این جشنواره 21 روز به طول خواهد انجامید و در مدت زمان اجرای آن، 265 نمایندگی به صورت یک شیفت یا دو شیفت و 122 فروشگاه مجاز عرضه لوازم یدکی ایساکو، به مالکان محصولات ایران خودرو خدمت رسانی خواهند کرد. علاوه بر آن، تیم های امداد خودرو ایران و ایساکو، در حد توان خود به محصولات تولیدی دیگر خودروسازان نیز امداد رسانی خواهند کرد.
اما روند نظارت بر کار تیم های امدادی به چه صورت خواهد بود؟ حسینی در پاسخ به این سوال، بیان کرد: روند نظارت بر عملکرد نمایندگی ها و تیم ها به صورت بازرسی شخصی خود و تیم همراه، نظارت محسوس و نامحسوس توسط تیم های بازرسی و استفاده از سیستم هوش تجاری و گزارش گیری آنلاین و در لحظه انجام خواهد شد. مشتریان و مالکان خودروهای ایران خودرو می توانند قبل از انجام سفرهای نوروزی، با مراجعه به نمایندگی های ایساکو در سراسر کشور و بررسی سلامت خودرو خود، سفری امن و مطمئن را در این ایام تجربه کنند. متقاضیان جهت برقراری ارتباط با سامانه خدمات پس از فروش ایران خودرو – ایساکو ، می توانند از اپلیکیشن ایساکو استفاده کرده یا با شماره تلفن 096440 تماس حاصل فرمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد