موضوعات داغ

پاداش عجیب و غریب پورشه به کارکنانش

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به گزارش روزنامه فرانسوی لوفیگارو، شرکت آلمانی پورشه که زیر مجموعه های گروه فولکس واگن محسوب می شود، به واسطه رونق اقتصادی، ثبت رکورد جدید رشد و افزایش سود حاصل از فروش خودروها در سال 2018، پاداشی 9700 یورویی را برای کارکنان خود در نظر گرفته است.
مطابق تصمیم مدیر عامل پورشه، از مجموعه 32 هزار و 325 نفر پرسنل این شرکت، 25 هزار نفر مشمول دریافت این پاداش قابل توجه خواهند شد. مطابق بخشنامه اعلامی شرکت پورشه، نه هزار یورو از این پاداش در ماه آوریل به حساب شخصی کارکنان و مابقی آن، یعنی مبلغ 700 یورو، به حساب مشترک کارکنان پورشه واریز خواهد شد.
پورشه در پایگاه خبری خود اعلام کرده که پرداخت این پاداش به کارکنان، نشان دهنده تعهد کاری فوق العاده پرسنل این شرکت و دستیابی به رکوردهای جدید فروش در سال گذشته بوده است. میزان تولید پورشه در سال گذشته میلادی، چهار درصد افزایش داشته و سود عملیات ناشی از تولید این شرکت نیز با چهار درصد افزایش، به ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار بالغ شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/2
درود و بلاتون توی سر ایرانخودرو و سایپا که هنوز پراید و سمند و....بی کیفیت
تولید می کنند و با قیمت بالا به مردم عرضه می کنند و می گویند ضرر هم می دهند!!
1398/1/5
اگه راست میگید که بد است نخرید. فعلا که همه شیرجه زدن روی ماشین. پس حتما خوبه.
1398/1/7
اصلا خودروسازی ایران باید برداشته بشه؛هیچ فایده ای نداره.ماشینایی که تو کشورای دیگه سه تا چهار میلیون پولشه تو ایران ۱۰۰ میلیون باید براش بدی!