موضوعات داغ

کاهش دوباره قیمت جهانی تویوتا C-HR، تقلای تویوتا برای جذب مشتری

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سال گذشته کمپانی خودروسازی تویوتا با اضافه کردن یک مدل جدید به خانواده C-HR، قیمت پایه این اتومبیل را به زیر 22 هزار دلار کاهش داد تا شاید مشتریان بیشتری به سمت این خودرو جذب کند. اما گویا کاهش قیمت حدودا 1505 دلاری تویوتا در سال گذشته جواب نداده و این خودروساز ژاپنی بار دیگر تصمیم به کاهش قیمت C-HR در مدل پایه خود گرفته است تا بیش از پیش به رقبای جهانی خود نزدیک شود.
گفتنی است که این مدل خردادماه سال گذشته در تیپ LE معرفی شده و به قیمت پایه 21 هزار و 990 دلار رسید که نسبت به ارزان‌ترین مدل این خودرو یعنی XLE، حدود 1505 دلار قیمت کمتری داشت. اما حالا کمپانی خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که در سال جدید میلادی برای عرضه این خودرو به مشتریان، باز هم قیمت پایه اتومبیل را کاهش داده و حالا به رقم 20 هزار و 995 دلاری رسانده است، ولی خب همچنان خودروی "هوندا HR-V" که رقیب اصلی تویوتا C-HR به شمار می‌آید، در مدل‌های پایه خود به قیمت 19 هزار و 670 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد.

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR

انتخاب تویوتا C-HR در مدل LE می‌تواند به معنی حذف برخی از امکانات نسخه پایه این اتومبیل در مدل XLE باشد که در این زمینه به حذف رینگ های 18 اینچی آلیاژی و جایگزین کردن آنان با رینگ های 17 اینچی، نبود سقف 2 رنگ و کاهش رنگ قابل سفارش اتومبیل و برخی امکانات رفاهی اتومبیل می‌توان اشاره داشت، ولی خوشبختانه شرکت خودروسازی تویوتا اصلاحات زیادی در بخش ایمنی اتومبیل انجام نداده است و می‌توان صاحب همان تجهیزاتی شد که بر روی نسخه XLE به مشتریان عرضه می‌شود، از جمله سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم ترمز اضطراری، نور بالای اتوماتیک و همچنین سیستم کروز کنترل تطبیق پذیر که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. هرچند هشدار ترافیک عقب و یا سیستم هشدار نقاط کور حذف شده است که با خرید نسخه XLE می‌توان به آنان دسترسی داشت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/3
و ما در ایران >>
مدیران لایق و بی نهایت حرفه ای ما پراید میسازند و با منت آنرا به مشتری بی نوای ایرانی با هزار وعده و تاخیر میندازند تا د س ت ه !!!
و همچنان ادعای ارزان بودن پراید داریم !
همچنااااان پراید میسازیم و هر روز گرانتر از دیروز !!!!
1398/1/4
برای یک امریکایی که قصد خرید خودرو داره هزار دلار مبلغی نیست که بخواد بهش فکر کنه و براحتی می تونه تهیه کنه ولی وقتی بحث رقابت میشه ۱ دلار هم تعیین کننده می شه سی اچ ار خیلی شانسی در مقابل اچ ار وی نداره با اون سابقه ای که اچ ار وی داره و اتاق فوق العاده جادار تر موتور قوی تر و کلا استایل عامه پسند تر شاید تویوتا باید با همین فروش کم سر کنه و انتظار بیشتری نداشته باشه
1398/1/5
تویوتا نمیدونه ایران چه خبر شده ایتجا ۴برابر شده ماشین بازم دلال ها هجوم میارن .اصلا نظارتی نیست هیچ نهاد و سازمانی برای جلوگیری از افزایش قیمت وجود ندارد.صبح بیدار میشی ۵میلیون میره رو قیمتا