موضوعات داغ

واکنش عجیب پلیس به ریختن گازوئیل در جاده هراز

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
چندی است که ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که به لیز خوردن خودروها در جاده هزار اشاره دارد. رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تکذیب هرگونه اخبار در رابطه با ریختن گازوئیل در این جاده توضیح داد که خودرویی در محل مورد بحث واژگون شده و در پی این حادثه روغن و آب رادیاتور این خودرو به سطح جاده ریخته است و پس از آن نیز به علت بارش باران بر سطح جاده، محور مذکور لغزنده شده است.
به نقل از ایسنا، وی در ادامه ضمن تاکید مجدد بر کذب بودن خبر مذکور از هموطنان خواست که از بازنشر چنین اخباری جدا خودداری کرده و به جای آن با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در راستای پیشگیری از حوادث رانندگی و کاهش تصادفات یاری کنند.
بنا به گفته های رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با انتشار این ویدئو، مراتب موضوع به سازمان راهداری استان اعلام شده و این سازمان نیز اقدامات لازم برای جلوگیری از تشدید لغزندگی مسیر را انجام داده است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/4
من هم حرفای رئیس پلیس راه مازندران تکذیب میکنم، بنده ۲۹ اسفند ماه در جاده هراز بودم و ماشینم به شدت سر خورد که خدا رو شکر به خیر گذشت ولی تا ساعتها قلبم و تمام عضلاتم درد میکرد ، بنده که هیچ اثری از چپ شدن ماشین ندیدم ،
یعنی محل خیلی تمیز و اساسی پاکسازی شده بوده ولی یادشون رفته روغن و آب رادیات ماشین پاک کنن، ضمنا ماشین چپ بشه باید یه ترافیکی بشه یه مدت ماشین چپ گوشه جاده بمونه(اینا چیزاییه که این مواقع و همیشه شاهدش هستیم)
ساعت ۱۲ به بعد بود که وارد جاده هراز شدم،بعدش خبرشو دیدم که کلی ماشین هم آسیب دیدن.
خلاصه حرفای این نفر رو من تکذیب میکنم.
1398/1/6
بله دوست عزیز من ساکن آمل هستم و جنس این آدمهایی که روغن یا گازوئیل میریزن رو میشناسم.حرف شما درسته این پست فطرت ها همون آدمهایی هستن که جک ماشین دارن بخاطر کسادی کارشون این کار رو میکنن و برای من هم تو جنگل گلستان پیش اومد که خدا رو شکر تونستم ماشین و جمع کنم و خطر رفع شد.البته خیلی از این قشر آدمهای خوبی هستن ولی امان از بی انسانی..
1398/1/4
فقط این کلیپ نبوده.قبلا هم به کرات این جنایت اتفاق افتاده بود.تنها راهش هم تحریم مازندران و نرفتن به اونجاس.من که از خودم شروع کردم و دیگه پامو مازندران نمیزارم.اگه همه اتحاد داشته باشن و مازندران رو تحریم کنن و نرن میبینیم خودم شمالی ها چطور از خجالت چهار تا یدک کش از خدا بی خبر در میان.والا بخدا.500 تومن ماشینم رو ببرم که نابود شه واسه چهار تا درخت و جنگل که همونم ترتیبش رو دادن و دیگه چیزی ازش نذاشتن؟
1398/1/5
این اتفاق برای من پارسال رخ داد خدا خیلی بهم رحم کرد .قشنگ معلوم بود گازوییل بود .روغن کجا بود تا ۵۰۰ متر روی زمین گازوئیل بود معلوم نبود چجوری ریخته بودن .
1398/1/5
کاره خود یدکشیه که اول سر صحنه برسه چون قاعدتا باید مدت زمانی طول بکشه و کسی باشون تماس بگیره
اما میبینیم خیلی سریع سرو کله شون پیدا میشه
پس جهت پی بردن به علت باید یدک کشهایی که به محل میان رو مورد بازجویی قرار بدن که چطور از علت حادثه مطلع شدن و اومدن
1398/1/5
چقدر راحت دروغ می گن ماشین کلا 4 لیتر روغن داره که همشو یجا خالی کنی دو دقیقه بعد جذب اسفالت شده مگه اینکه خودروی واژگون شده بارش روغن موتور بوده، کلا دروغ گفتن خیلی راحت شده بی عرضگیشونو تکذیب می کنن به همین راحتی .
1398/1/5
خبر کاملا درست بوده و حتی توی اتوبان امام علی تهران هم گازوییل ریختن و ماشین من هم بدجوری سر خورد و شانس اوردم که اتفاقی نیوفتاد ولی ماشینهای بعد از من و چند تا موتور سوار دچار حادثه شدن ! این خبرهارو به راحتی میشه از اتشنشانی استعلام گرفت
1398/1/17
تو این مملکت هرچی شدت تکذیب بیشتر باشه، بیشتر حقیقت داره

چهاردهم فروردین توی جاده چالوس چند تا ماشین بهم خورده بودند ، ما که رسیدیم پلیس داشت از کوه سنگ ریزه می ریخت وسط جاده، پرسیدم یخ زده؟ گفت نه یخ نزده!
جیک هم نزد ، ساکت شد.
دوزاریم افتاد گازوییل ریخته اند.

جالب اینکه جاده یک طرف هم بود.

پیدا کردن اینکه چه کسانی هستند زیاد سخت نیست، با این هم دوربین نظارتی و گزارشهای تصادفات
1398/4/17
گازوییل میریزن ، خیلی هم شیک میریزن ، همه هم میدونن ، همشون هم با هم از این قضیه درامد دارن ، جرثقیل ، پلیس ، تصادفی خرا همشون با هم تو این جنایت دست دارن و پلیسم که دنبال موی دختراست !!! من هم متاسفانه تو محور هراز لیز خوردم 7 8 تا ملغ زد ماشین و شاااااااانسی زنده موندم ! ماشین که نابود شد ! همون لحظه اول جرثقیل پیداش شد ! بعد از تصادف راننده جرثقیل مسئول پارکینگ ، افسر پلیس همه می خواستن لاشه ماشین رو بخرن ! چرا اینقدر سود هست تو تصادف ماشین ها که به همچین جنایتی دست میزنن این مردم ! آخرشم که این مردم از خدا بیخبر هرچی تو ماشین بود رو بردن ! پلیس هم ازت رضایت میگیره که باید امضا کنی از هیچ کس شکایت نداری تا کروکی بهت بدن