موضوعات داغ

قطارهای مشهد چه امکاناتی دارند؟

عکس مطلب اول
مسافرت با قطار برای همگان خاطره انگیز است، زیرا هر یک از ما حداقل یک بار در کودکی با قطار سفر کرده ایم، در کوپه ها و حال و هوای خانوادگی و دورهمی اش حس خوبی وجود دارد که در هیچ وسیله سفر دیگری نمی توان این حس را تجربه کرد. با توجه به این که قطار یک وسیله نقلیه کاملا ایمن و راحت بوده و دارای قیمتی مناسب تر نسبت به هواپیماست، بسیاری ترجیح می دهند که برای سفری از این وسیله ی نقلیه استفاده کنند. همین‌که می‌توانید در طول راه در قطار قدم بزنید، در رستوران قطار غذا یا نوشیدنی بخورید، و یا با خیال راحت روی تخت دراز بکشید و بخوابید، سفر با قطار را بسیار محبوب کرده است. امروزه شاهد پیشرفت های زیادی در صنعت ریلی کشور و تنوع در خدمات ارائه شده به وسیله ی هر یک از آن ها هستیم. دیگر از قطار های پر سروصدا و کند خبری نیست. شایان ذکر است که این موضوع نه تنها به تعداد گزینه‌های مسافرین افزوده است، که با افزایش میزان رقابت، امکان خرید بلیط قطار ارزان قیمت، استفاده از خدمات با کیفیت و بهبود سرویس‌دهی را به همراه داشته است. قطار رجا، قطار بن ریل، قطار فدک و قطار ریل سیر کوثر از بهترین شرکت‌های ریلی حال حاضر ایران هستند.
هانطور که گفته شد مسافران انگیزه های زیادی برای انتخاب قطار به عنوان بهترین گزینه برای سفر، به خصوص به جاهای زیارتی همانند مشهد دارند. مسیر قطار تهران مشهد و برعکس، یکی از شلوغ‌ترین مسیرهای ریلی در ایران است. همه ساله هزاران نفر با خرید اینترنتی بلیط قطار تهران-مشهد، از این مسیر پر رفت و آمد استفاده می‌کنند. در ادامه می خواهیم انواع شرکت های ریلی ارائه دهنده خدمات در ایران و تعدادی از قطارهای متنوع را به شما معرفی کنیم تا کمکی در شناساندن، انتخاب و داشتن یک سفر لذت بخش به شما کرده باشیم. قطار رجا، قطار بن ریل، قطار فدک و قطار ریل سیر کوثر از بهترین شرکت‌های ریلی حال حاضر ایران هستند. با سر زدن به هریک از وبسایت های فروش اینترنتی می توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن از قیمت های بلیط قطار مشهد تهران و بالعکس و ساعات حرکت، مطلع شوید.
قطار فدک
اگر دنبال یک سفر ایمن در لوکس‌ترین قطار ایران هستید، قطار فدک انتخاب اول و آخر شما خواهد بود. این قطار که قابلیت رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را دارد بر اساس استانداردهای قطارهای ۵ ستاره دنیا طراحی شده. همچنین دارای سه کلاس است که بسته به بودجه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. واگن‌های قطار فدک بسیار مجهزند هستند. استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی و البته فرنگی مطابق با استانداردهای شرکت‌های هواپیمایی بین المللی، امکان انتخاب و نمایش انواع فیلم و موسیقی و امکان استفاده از سیستم وای-فای و جی پی اس تنها بخشی از امکانات قطار فدک است.
قطار غزال
یکی دیگر از قطارهای بسیار خوب مسیر تهران مشهد است. قطار غزال از جمله قطارهای لوکس است و امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. واگن‌های قطار غزال ۴ نفره است. شرکت بن ریل یکی از کاربران اصلی قطار غزال است و برای این قطار امکانات بسیار خوبی را تدارک دیده. این امکانات شامل کتابخانه، رستوران، پذیرایی، وای فای و… می‌شود. قطار غزال تهران مشهد که در ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه حرکت می‌کند مورد استقبال زیادی قرار گرفته. این قطار حدود ساعت ۹ صبح به مشهد مقدس می‌رسد و شما می‌توانید از روز خود نهایت استفاده را ببرید.
قطار سروش
قطار سروش یکی از دیگر از واگن‌هایی است که در مسیر قطار تهران مشهد حرکت می‌کند. قطار سروش به صورت اختصاصی در اختیار شرکت بن ریل قرار دارد. قطار سروش هم مانند قطار غزال ظرفیت ۴ نفره دارد و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. قطار سروش تقریبا امکاناتی مشابه قطار غزال دارد. قطار سروش در ساعت ۱۷:۵۰ از تهران به مقصد مشهد حرکت می‌کند و در ساعت ۵ صبح به مشهد می‌رسد.

قطار پرستو
قطار پرستو هم یکی دیگر از واگن‌های اختصاصی شرکت بن ریل است. ظرفیت هر کوپه در قطار پرستو چهار نفر است. همچنین در هر کوپه دو عدد ال‌سی‌دی، سطل زباله، نردبان، پرده و پریز برق برای وسایل الکترونیک وجود دارد. ساعت حرکت قطار پرستو از تهران سات ۷ صبح است و در ساعت ۱۸:۲۰ به مشهد می‌رسد. قیمت بلیط قطار برای هر نفر در قطار پرستو نسبت به قطار سروش و قطار غزال کمتر است.
قطار تندروی پردیس
اگر می‌خواهید ظرف ۸ ساعت به مقصد خود برسید، حتما بلیط قطار پردیس را انتخاب کنید. قطار پردیس با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند. صندلی‌های قطار پردیس مشابه صندلی‌های هواپیما هستند و راحتی شما را در طول مسیر تامین خواهد کرد. واگن‌های قطار پردیس به صورت سالنی بوده و خبری از کوپه‌های معمول در قطارها نیست. این واگن‌ها کاملا عایق بندی شده‌اند تا از ورود هرگونه باد، گرد و خاک، باران و… جلوگیری کنند.
قطار ۵ ستاره زندگی
قطار زندگی اولین قطار لوکس در ایران است که از طرف شرکت رجا وارد شبکه ریلی کشور شد. این قطار خدمات و امکاناتی ارائه می‌دهد که در کمترین قطاری در ایران مشاهده خواهید کرد. از امکانات قطار ۵ ستاره می‌توان به رستوران، اینترنت داخل، مهماندار اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و …. نام برد.
قطار نورالرضا
قطار نورالرضا یکی دیگر از قطارهای لوکس تهران مشهد است که لحاظ کیفیت با استانداردهای اروپایی رقابت می‌کند. استفاده از تجهیزات و قطعات اروپایی و ژاپنی در این قطار، قطار نور الرضا را تبدیل به یکی از با کفیت‌ترین واگن‌های مسیر ریلی کشور کرده است. کوپه های این قطار ۴ تخته است و مجهز به رستوران، بوفه تنقلات، ماکروفر و سرویس ایرانی و فرنگی و ... است.
با تعدادی از بهترین قطارهای مسیر تهران-مشهد آشنا شدیم، قطار های دیگر و ارزان تری نیز هستند که توسط سایر شرکت های ریلی نظیر قطار رجا ارائه می شوند و بسیار ایمن و مناسب هستند، با توجه به بودجه ای که برای سفر درنظر گرفته اید می توانید گزینه ی مناسب خود را انتخاب کنید. برای خرید بلیط اتوبوس و قطار به صورت آنلاین می توانید از سایت علی بابا به نشانه https://www.alibaba.ir استفاده کنید.
در نهایت امیدواریم قطار زندگیتان به سلامت از ریل های خوشبختی عبور کند...
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد