موضوعات داغ

نقد و بررسی لیفان ایکس ۵۰

عکس مطلب اول
لیفان ایکس 50 که چند سالی است در بازار های جهانی عرضه شده است، بعد از کشور های چین و روسیه به ایران وارد شده است. شاید در نگاه اول خودرو لیفان ایکس ۵۰ یک خودروی هاچ بک به نظر آید؛ اما در واقع این خودرو کراس اوور شهری می باشد، در حالی که ارتفاع کف ماشین تا سطح زمین ۲۰۸ میلی متر می باشد. دو نکته ای که می تواند مورد توجه بسیار قرار گیرد در این مدل خودرو اول شاسی خودرو می باشد که توسط کمپانی معروف MIRA طراحی شده است و دوم سیستم برقی ماشین است که توسط کمپانی معروف CAN_BUS تهیه شده است، که حتی کمپانی های معروف خودرو سازی اروپا هم برای تهیه سیستم برقی خودرو های خود از این کمپانی استفاده می کنند.
در قسمت جلوی ماشین، چراغ های بسیار مدرن و زیبایی استفاده شده است و یک ورودی هوای بزرگ که مانند طرح لبخند می باشد در جلوی خودرو نصب شده است که باعث زیبا تر شدن بخش جلویی خودرو می شود. صندوق عقب این خودرو برای استفاده های شهری مناسب می باشد و اگر بخواهیم با خودرو ۲۰۶ بدون صندوق مقایسه کنیم؛ صندوق عقب لیفان ایکس ۵۰ کمی بزرگتر است. صندلی های عقب این مدل خودرو برای سرنشینان عقب صندلی های راحتی است و فضای نسبتا خوبی برای پا های سرنشینان عقب وجود دارد.
لیفان ایکس ۵۰

لیفان ایکس ۵۰

موتور خودرو لیفان ایکس ۵۰ در دو مدل دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شده است، که موتور در هر دو مدل ۴ سیلندر یک و نیم لیتری می باشد و توانایی دارد که حداکثر ۱۰۲ اسب بخار و ۱۳۳ نیوتون متر تولید کند. موتور خودرو لیفان ایکس ۵۰ توانسته است استانداردهای EURO5 را کسب کند. لیفان ایکس ۵۰ ، دارای صفحه کیلومتر شمار مدرن می باشد، که دور موتور آن به رنگ قرمز و وسط آن کیلومتر شمار به صورت دیجیتالی به نمایش گذاشته می شود. از دیگر آپشن های این خودرو می توان به سانروف، دو کیسه هوا، روکش چرمی صندلی ها، سنسور دنده عقب، چراغ های مخصوص روز، سیستم صوتی با چهار بلندگو و کنترل از روی فرمان، سیستم های ترمز ABS، EBD، BAS، فرمان برقی و بسیار نرم آن اشاره کرد.
رینگ هایی که برای این خودرو استفاده شده است ۱۵ اینچ کرومی می باشد که به نظر رینگ های مناسبی برای این مدل خودرو می باشند. در مورد خودرو لیفان ایکس ۵۰ یک نکته منفی وجود دارد؛ که در مورد گیربکس آن می باشد. در مدل اتوماتیک از سیستم CVT استفاده شده است و ۲۵ کیلو گرم از گیربکس دستی سنگین تر می باشد که باعث کندی شتاب اولیه خودرو می‌شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو حدود ۱۷ ثانیه است.
لیفان ایکس ۵۰

لیفان ایکس ۵۰

لیفان ایکس ۵۰ خودرو کوچک و مناسبی است، برای استفاده های شهری و خانواده های کم جمعیت که با قیمت مناسبی بین 90.000.000 تومان تا 110.000.000 تومان در بازار عرضه شده است. برای خرید خودرو لیفان ایکس 50 و فروش این خودرو، می توان به سایت دیوار که مرجع رسمی درج آگهی رایگان محسوب می شود. مراجعه نمایید.

منبع :‌ ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/8
یه ماه داشتمش
از اون ماشینایی که هر هفته یه جاش ایراد پیدا میکنه
1398/1/9
سلام من این ماشینو مدل دستیش از اذر ۹۴ دارم و تا الان کاملا راضی هستم مخصوصا که نمونه های تصادف رو دیدم بدنه فوق العاده استانداردی داره.موتورش عالی و در سرعت های بالای ۱۵۰ اصلا صدای هوا داخل کابین نمیاد .مصرف بنزینشم صدی ۷.۳ در شهر هست..