موضوعات داغ

نگاهی به قیمت سمند در بازار تهران + جدول

عکس مطلب اول
در بازار خودروی کشور، خودروی سمند می تواند یکی از گزینه های محبوب مشتریان و مناسب برای خانواده ها باشد که همچون دیگر خودروهای موجود در بازار نمودار قیمت خود را به سمت آسمان کج کرده است. اما این خودرو در بازار دست دوم همچنان یک گزینه قابل تامل به شمار می آید و در ادامه با توجه به جدولی که قرار گرفته است، قیمت انواع مدل سواری سمند از جمله "سمند سورن ELX توربو"، "سمند LX ساده" و همچنین "سمند LX با موتور دوگانه سوز و EF7" در مدل‌های نو و کارکرده باتوجه به میزان کارکرد و سال تولید دیده می شود.

قیمت مدل های مختلف سواری سمند

قیمت مدل های مختلف سواری سمند

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/18
مشتریهای خودروسازی های غیر از سایپا رو نمیدونم اما من تیبا ثبت نام کردم و بهمن تکمیل وجه کردم و وعده 120 روزه دادند!!!
اگر مقرر بود 80 درصد به پیش فروشها و 20 درصد به تحویل فوری بدن تا با اینکه آمار داشتم تحویل مهر رو دادند، الان باید تحویل بهمن رو هم میدادند مگه اینکه جای 20 و 80 درصد رو با اذن روسا یا خودسر عوض کرده باشند
آی دزززززززد...
1398/1/19
واقعا انتظار دارن با این قیمت ها ماشین هاشون فروش بره !؟ اونم با این کیفیت!؟ وقتی یک کارمند (مثل منه مجرد) نتونه با حقوق کارمندی که میگیره خرج خوراک و پوشاک خودشو دربیاره چه برسه که بخواد سورن 125 میلیونی و سمند 80 میلیونی بخره، چطوری انتظار دارن ماشیناشون فروش بره!؟ قطعا هزاران نفر دیگه مثل من هستند که همین وضع رو دارند. بر فرض مثال اگه منه نوعی میتونستم با صرفه جویی و پس انداز تو دو سال یک ماشین تولید داخل بخرم، الان اون دو سال تبدیل شده به 10 سال !!! یعنی من باید 10 سال پولمو جمع کنم، صرفه جویی هم بکنم، تازه وام هم بگیرم، در ضمن مجرد هم بمونم ! تا اگه در بهترین حالت این قیمت ها تا 10 سال دیگه تکون نخوره بتونم یک عدد سمند ال ایکس ef7 صفر بخرم !!!
اولا چه امید به زندگی دیگه واسه جوونا میمونه تو این مملکت!؟ دوما مطمعنم هزاران نفر دیگه هم مثل من هستند که همین مشکلات رو دارند لذا خودروسازها چطوری میخوان با این قیمت ها و این رشد جمعیت منفی دووم بیارن !!!؟؟؟ با همین وضعیت ادامه بدن تا اتمام این دوره ریاست جمهوری باید عملا درشو تخته کنند!؟
استراتژی تمام خودروسازانی که میخوان یک برند تازه وارد بازار کنند یا دچار مشکلات مالی میشن همیشه طبق عقل و منطق این بوده که قیمت محصولات رو میارن پایین که مشتری بیشتر جمع کنند و فروش رو بیشتر کنند، اما این دوستان در بدترین وضع (به قول خودشون تحرم های ظالمانه) خودشون رو تحریم می کنند !؟ کدوم آدم عاقل و با منطقی این کارو میکنه!؟
آیا دولتمردان و وزیران و مدیران خودروسازی قطعه سازی عقل دارند!؟ اگه واسه سود و منفعت خودشون هم بخوان کار کنند باز هم این تصمیماتی که میگیرند کاملا بی منطقه !
الله اعلم !!!
1398/5/2
همه جای ایرانم تقریبا رفتم تا الان خدا روشکر هیچگونه مشکلی که دوستان می گویند ندارد